Gå til innhold

Disse bildene viser en "ny iPhone"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Android fungere like bra som iOS, faktisk har jeg en venn som sier iOS har flere problemer. iOS vil bare ikke fortelle at en app krasjer, mens Android sier det faktisk til deg.

 

Og hva slags nettverksløsninger er det snakk om? Ble nysgjerrig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det mot formodning var ekte bilder (noe PL610 motbeviser), lurer jeg veldig på hvor man får tak i så smale planker, og spikre til dem. Håper dog Apple kan klinke til med en større skjerm og 16:9-format på den. Først da blir det aktuelt å se på TV-serier på iPhone, for min del.

Lenke til kommentar

Hvis det mot formodning var ekte bilder (noe PL610 motbeviser), lurer jeg veldig på hvor man får tak i så smale planker, og spikre til dem. Håper dog Apple kan klinke til med en større skjerm og 16:9-format på den. Først da blir det aktuelt å se på TV-serier på iPhone, for min del.

 

Plankene var litt små ja :p Kanskje det er noe plast-greier oppå. Sånn jukse-gulv greier.

Lenke til kommentar

Forresten ang. undersøkelser. Android vs iOS.

 

Det er jo bare tullete undersøkelser som bare idioter kan tro på. sammenligne Android, med mobiler fra 500 kr til 5000 kr, mot en tlf med iOs som koster 5000 kr?

 

Mobilene er dårlige, det ødelegger Android opplevelsen ofc. Det går tregt, lav oppløsning, bugs pga noe produsenten har lagt inn... Det gjør ikke android dårligere. Skal du sammenligne sånn må du ta i samme prisklassen hvertfall. Og som jeg leste på TechRadar. Folk er like fornøyde med s3 som folk som kjøper iPhone er fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg? Har da vitterlig lov å ytre meningen min når jeg synes det er et tulleprodukt. Jobber med IT daglig selv, og har testet stort sett alle mobiler som er på det norske markedet. Velger selv Android pga den utrolig store tilpassnings muligheten man får der.Iphone er hypet opp til de grader, da må man takle at folk stiller seg kritisk også! Folk har ventet på lanseringen dems siden oktober, og dette var det mobilkundene fikk? Hold dine egne sure kommentarer for deg selv du din grinebiter.

 

Jeg er så absolutt ikke en grinebiter ;) Hvis du i stedet for å komme med en tullete påstand hadde skrevet HVORFOR, hadde det ikke vært en "fanboy"-kommentar. Da hadde det vært en konstruktiv kommentar som tilfører mye mer. Fint at du begrunner det nå, så vet vi at du ikke er en "fanboy". Jeg er enig i at tilpassningsmulighetene til Android er fantastiske og at iPhone er overhypet. Apple kan markedsføring, og da blir det ofte slik. Ha en fin dag! :)

______________________________________________

 

 

Android fungere like bra som iOS, faktisk har jeg en venn som sier iOS har flere problemer. iOS vil bare ikke fortelle at en app krasjer, mens Android sier det faktisk til deg.Og hva slags nettverksløsninger er det snakk om? Ble nysgjerrig :)

Hvis jeg ikke husker feil, så var det proxy og sikkerhet tilknyttet dette som ikke fungerer optimalt med Android (du kommer deg ikke på nettet i det hele tatt). Med iPhone er du inne på 1-2-3. Men jeg er ikke helt sikker, siden det er lenge siden jeg snakket med ham om det :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker feil, så var det proxy og sikkerhet tilknyttet dette som ikke fungerer optimalt med Android (du kommer deg ikke på nettet i det hele tatt). Med iPhone er du inne på 1-2-3. Men jeg er ikke helt sikker, siden det er lenge siden jeg snakket med ham om det :)

 

Det er veldig sant det med proxy og Android, for på skolen må man ha proxy adressen for å komme seg inn på nettet.

Dette kan derimot lett legges inn ved å finne knappen som heter avanserte innstillinger.

Eneste problemet er at det er forskjellig å legge inn en proxy adresse fra telefon til telefon, for på noen Sony telefoner kan det være vanskelig å finne ut hvor du skal skrive inn proxy adressen, mens på noen Samsung telefonen ligger det åpent rett under passordlinja omtrent.

Så hvis man gjør litt research, så er det lett å finne ut av det ;)

Lenke til kommentar

Jeg trodde forummoderatorene på Diskusjon.no skulle begynne å slå hardt ned på alt som var av diverse fanboy provosering så tråder som dette ikke sklir ut i en endeløs konflikt av iOS vs Android for endte gang..

 

Ting er så enkelt som at iOS og Android er to forskjellige operativsystemer, de løser ting på forskjellige måter og det er nå engang sånn at vi alle har forskjellige behov, preferanser og bruksmønster så det at harddanka Android brukere og harddanka iOS brukere skal spy ut den ene kommentaren etter den andre i et forsøk på å fortelle hvor dum den andre er fordi vedkommende ikke har samme mening og oppfatning som seg selv er og blir fullstendig meningsløst og håpløst.

 

Vi kan likså greit diskutere hva som er best av blondiner og brunetter, korte jenter og høye jenter, store og myke pupper og mindre og faste pupper og alt mulig annet tullball som ikke får oss noen vei. Smaken er som baken og hvis du har et så snevert syn på verden at du ikke klarer å akseptere at noen andre ikke nødvendigvis deler samme oppfatning og preferanser som deg selv, ja da er du bare en trist og smålig person.

 

 

 

Back on-topic så syntes jeg disse bildene ser langt bedre ut enn de vi ble servert forrige gang hvor jeg følte at overgangen mellom glasset, rammen og metallet bak ikke så spesielt pent ut.

Endret av RamGuy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det tok 5 innlegg og så var samtalen off-topic :p

 

Jeg synes det er utrolig at ingen nevner AppStore som grunnlag for iPhone. AppStore er overlegt iforhold til GooglePlay og motsatt på andre felt.

 

At det bare funker er jo tull, alt elektronisk utstyr kan få feil, kjøkkenmaskinen, romferja, tv'en, til og med dassen kan få feil.

 

Jeg har selv iPhone og synes det er bedre å bruke i hverdagen og til spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det tok 5 innlegg og så var samtalen off-topic :p Jeg synes det er utrolig at ingen nevner AppStore som grunnlag for iPhone. AppStore er overlegt iforhold til GooglePlay og motsatt på andre felt.At det bare funker er jo tull, alt elektronisk utstyr kan få feil, kjøkkenmaskinen, romferja, tv'en, til og med dassen kan få feil. Jeg har selv iPhone og synes det er bedre å bruke i hverdagen og til spill.

 

AppStore går under iOS, og ja AppStore er bedre enn Google Play, stort sett pga utvalget av apper.

 

Til spill ville jeg nok valgt One X eller S3, skjermstørrelse og kraft er jo en viktig ting hvor S3 vinner, One X har jo og NVIDIA gaming zone eller hva det enn heter, og har fått PlayStation sertifisering av Sony, som gir One X best utvalg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det tok 5 innlegg og så var samtalen off-topic :p Jeg synes det er utrolig at ingen nevner AppStore som grunnlag for iPhone. AppStore er overlegt iforhold til GooglePlay og motsatt på andre felt.At det bare funker er jo tull, alt elektronisk utstyr kan få feil, kjøkkenmaskinen, romferja, tv'en, til og med dassen kan få feil. Jeg har selv iPhone og synes det er bedre å bruke i hverdagen og til spill.

 

AppStore går under iOS, og ja AppStore er bedre enn Google Play, stort sett pga utvalget av apper.

 

Til spill ville jeg nok valgt One X eller S3, skjermstørrelse og kraft er jo en viktig ting hvor S3 vinner, One X har jo og NVIDIA gaming zone eller hva det enn heter, og har fått PlayStation sertifisering av Sony, som gir One X best utvalg.

 

Jeg tenker ikke så mye på utvalg av spill men tenker heller på kvalitet på spill og applikasjoner. Har hatt Desire der Android Market var fullt i dårlige spill og det var sjelden jeg fant noen virkelig bra gjennomførte spill. Der synes jeg AppStore vinner.

 

Til spill ville jeg også valgt en av de "store" mobilene, S3, One X osv men når spillene ikke er gode er det ikke vits. iPhone funker fint til spill, ikke like bra som S3 osv men klarer alle spill.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Det tok 5 innlegg og så var samtalen off-topic :p Jeg synes det er utrolig at ingen nevner AppStore som grunnlag for iPhone. AppStore er overlegt iforhold til GooglePlay og motsatt på andre felt.At det bare funker er jo tull, alt elektronisk utstyr kan få feil, kjøkkenmaskinen, romferja, tv'en, til og med dassen kan få feil. Jeg har selv iPhone og synes det er bedre å bruke i hverdagen og til spill.

 

AppStore går under iOS, og ja AppStore er bedre enn Google Play, stort sett pga utvalget av apper.

 

Til spill ville jeg nok valgt One X eller S3, skjermstørrelse og kraft er jo en viktig ting hvor S3 vinner, One X har jo og NVIDIA gaming zone eller hva det enn heter, og har fått PlayStation sertifisering av Sony, som gir One X best utvalg.

 

Jeg tenker ikke så mye på utvalg av spill men tenker heller på kvalitet på spill og applikasjoner. Har hatt Desire der Android Market var fullt i dårlige spill og det var sjelden jeg fant noen virkelig bra gjennomførte spill. Der synes jeg AppStore vinner.

 

Til spill ville jeg også valgt en av de "store" mobilene, S3, One X osv men når spillene ikke er gode er det ikke vits. iPhone funker fint til spill, ikke like bra som S3 osv men klarer alle spill.

 

Nå begynner det å bli en god del år side Desire kom ut i butikkene, og Android Market (nå Google Play Store) har forandret seg en god del siden den gang (og dette vet jeg for jeg har hatt Android siden omtrent da HTC Desire kom ut). Det har kommet flere apper og spill, det har kommet bedre spill som takler mer osv.

 

Kan være enig i at app utvalget på iOS er mye bedre enn på Android, men spill opplevelsen (med tanke på skjermstørrelse og hvor kjapt det kjører pga prosessorene) på Android er nok best etter min oppfatning.

 

Vil også legge til at Sony Ericsson Xperia Play er en fantastisk telefon å spille på. Med sin skyv-bare spillknappe panel på undersiden av telefonen, kan du spille spesialtilpassede spill, og spill som kan spilles av alle Android telefoner, men bare forbedret på Xperia Play (som f.eks GTA3)

Lenke til kommentar

Får like lættis av apple hver gang de lanserer en "ny" iphone... Den ser aldri ny ut, den er stygg og utdatert, og sist men ikke minst - den blir faen meg kjøpt likevel :p folk er så ufornuftige at det synger! 99% av kjøperene har i utgangspunktet ikke råd til utgiftene den fører med seg heller... Android er så utrolig mye bedre - og da mener jeg fordi du får så utrolig mye mer for pengene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...