Gå til innhold

5 sosiale medier-tabber du ikke bør gjøre på jobb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facebook er sperret på arbeidsplassen min. Jeg synes at det er ganske herlig faktisk. I begynnelsen var det litt irriterende, men det gikk fort over. Nå får jeg konsentrert meg fullt og helt om arbeidet, uten å ha en trang til å sjekke Facebook i tide og utide :)

Lenke til kommentar

Hvem leser aviser på jobb, hvem slarver med kolleger på jobb, hvem tar kaffepauser på jobb, hvem tar en 35 minutts matpause på jobb?

 

AtW

Hehe, ikke overrasket at du svarte på min post, du har en tendens til å fyre deg unøvendig opp. :p

 

Jeg sa det fordi jeg først og fremst ikke ser vitsen i å bruke nettopp facebook på jobben, ettersom man heller kunne, ja, gjøre jobben sin, eller f.eks snakke med kollegaer. Hadde også et lite ønske om å irritere. ;P

Lenke til kommentar

Hvem leser aviser på jobb, hvem slarver med kolleger på jobb, hvem tar kaffepauser på jobb, hvem tar en 35 minutts matpause på jobb?

 

AtW

Hehe, ikke overrasket at du svarte på min post, du har en tendens til å fyre deg unøvendig opp. :p

 

Jeg sa det fordi jeg først og fremst ikke ser vitsen i å bruke nettopp facebook på jobben, ettersom man heller kunne, ja, gjøre jobben sin, eller f.eks snakke med kollegaer. Hadde også et lite ønske om å irritere. ;P

 

Jeg har en tendens til å påpeke dårlige argument. Det er dog ikke det samme som å fyre seg opp. Vitsen er vel det samme som all annen "bortkastet" tid på jobben, adspredelse.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...