Gå til innhold

Sniktitt: Fable: The Journey (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å høre at spillet ikke er elendig.

 

Jeg er fortsatt usikker på The Journey, men jeg har utrolig lyst til å prøve det. Forhåpentligvis gjør utviklerne alvor av ønsket om å lage en demo for spillet slik at jeg kan teste det før jeg bestemmer meg for om det er verdt et kjøp eller ikke.

Lenke til kommentar

dette er for meg så langt unna fable som det kan bli. skammelig at de ødelegger serien med som ikke har noe med de forrige spillene å gjøre da det ikke engang er rpg i form av 3ish person men nå et fps med dårlig grafikk på en hesterygg uten friheten til å vandre rundt i verden på samme måte. og i tillegg hopper på kinect bølgen som har bevist gang etter gang at den ikke holder mål, da det er upresist tregt og tåpelig.

 

for meg så er fable serien slutt og dette spillet vill ikke få en tanke engang når jeg om flere år ser tilbake på det fantastiske serien som fable har vært..

 

R.I.P Fable

Lenke til kommentar

Ro ned folkens. Dette spelet betyr ikkje at serien er over, eller at alle spela i framtida vil bli slik. Dette er eit sidespel, og dei vil definitivt lage fleire spel med kontrollar igjen. Desse orda kom frå munnen til produsenten :)

 

Men å seie dette spelet har dårleg grafikk blir passe søkt. Tvert om er det godt mogleg det flottaste spelet i serien. Lionhead har beklagelegvis ikkje vore flinke til å sleppe skjermbilete som verkeleg viser kor flott det er, men om du er redd for at det skal vere stygt, kan du ta det heilt med ro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...