Gå til innhold

Test av Dell Latitude X300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med min bærbare kan jeg tjene mellom 15 og 30 min i batterilevetid ved å senke lysstyrken til et minimum istedet for maks.

 

Jeg har ikke sjekket forskjeller på always on og laptop i strømegenskapene, men vil tro at man tjener omtrent det samme der og.

 

Om maskinen er testet med maks ytelse og maks lysstyrke på skjermen er jeg usikker på, men det vil helt sikkert mohammed svare på senere.

Lenke til kommentar
ups :oops:, og jeg som hadde lest korrektur tidligere i kveld. Jeg har rettet på det nå :)

 

Når vi først er inne på korrektur.. Det virker som om noen ikke har lest korrekturen sin grundig nok. :) Noen eksempler:

 

Maskinen anbefales på det varmeste til alle som er på utkikk etter en tynn bærbar med lav vekt som _bråker ikke_.
Kunne feks. vært: som ikke bråker

 

X300 er på ingen måter laget for personer som _vi_ enkode mye musikk
vil

 

Testmaskinen vår var utstyrt med det svakeste batteriet til X300, det går an å få kraftigere batteri til X300. Ulempen med det kraftigste batteriet til X300 er at det er veldig stort og stikker mange centimeter ut av X300
Jeg tror vi har forstått at det er X300 vi snakker om her..

 

I tillegg kunne tegnsettingen vært litt bedre. Noen steder mangler komma, mens andre steder kunne komma vært byttet ut med punktum.

Lenke til kommentar

Spørs litt hva som menes med kvalitet...

 

Kontruksjonsmessig er det mange forskjellige meninger om Dell, og det varierer nok dessverre en del fra maskin til maskin..

 

Komponentmessig vil jeg si Dell har et høyt nivå og god kvalitet. De baserer seg stort sett (eller alltid) på Intels hovedkort og har meget godt rykte når det gjelder skjermer og tastatur (selv om den nye Inspiron serien har ødelagt dette ryktet noe..)

 

Det er vel også en generell oppfatning at Latitude maskinene er av bedre kvalitet enn Inspiron serien..

 

Jeg vil nok plassere Dell midt på treet, men de har jo et langt bedre pris/ytelse forhold enn kanskje mer kvalitetsbevisste merker som Toshiba og IBM. Til slutt skal det sies at jeg er ekstremt fornøyd med min Dell Inspiron 4150

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...