Gå til innhold

Bytt League of Legends-passord! (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare møkk ja. Sleng dere med på Dota 2 folkens! :)

 

Fanboys gon' be hatin'... Hvorfor gidder du og poste sånne fanboyiske kommentarer? ''Spillet jeg spiller er ti ganger bedre en det du spiller fordi jeg spiller dette spillet!'' Bare dra i ett hull og dø, eller aksepter att andre folk liker andre spill, og det bare er tåpelig og være slik som du nettop var.

 

''On the internet you can be anything. But for some reason, so many choose to be stupid''

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Det er bare møkk ja. Sleng dere med på Dota 2 folkens! :)
Fanboys gon' be hatin'... Hvorfor gidder du og poste sånne fanboyiske kommentarer? ''Spillet jeg spiller er ti ganger bedre en det du spiller fordi jeg spiller dette spillet!'' Bare dra i ett hull og dø, eller aksepter att andre folk liker andre spill, og det bare er tåpelig og være slik som du nettop var.''On the internet you can be anything. But for some reason, so many choose to be stupid''

 

Beste måten er bare drite i dei i stedet for og kome med hate melding til dei.

 

Dette kjer med alle spill pågrunn av det er eit eller anna ganske rart med tidens spillere at man må velge 1 så må du gi opp alt annet her i verden og hate den som ligner. (spill relgion som noen kaller det som krigen mellom LoL vs HoN , CoD vs BF ect)

 

om Dota 2 blir bedre eller ikkje er bare og vente og se med tiden, trur dei som liker classic Dota vil like Dota2 foran LoL

 

ontopic: er Ikkje bare LoL som har blitt angrepet, Last.fm er også eksemple angrepet i går natt så det var ikkje direkte imot LoL tipper eg da

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Det er bare møkk ja. Sleng dere med på Dota 2 folkens! :)

 

Fanboys gon' be hatin'... Hvorfor gidder du og poste sånne fanboyiske kommentarer? ''Spillet jeg spiller er ti ganger bedre en det du spiller fordi jeg spiller dette spillet!'' Bare dra i ett hull og dø, eller aksepter att andre folk liker andre spill, og det bare er tåpelig og være slik som du nettop var.

 

''On the internet you can be anything. But for some reason, so many choose to be stupid''

grunnen er vel at han snakker sannhet, Dota 2 er helt klart et bedre spill.og om du hater at folk poster slikt, hvorfor gidder du å bry deg? hvorfor ikke ignorere?

Endret av Dore123m
  • Liker 2
Lenke til kommentar

ontopic: er Ikkje bare LoL som har blitt angrepet, Last.fm er også eksemple angrepet i går natt så det var ikkje direkte imot LoL tipper eg da

 

Ingen av disse angrepene (mot last.fm, linkedin eller LoL) har nødvendigvis skjedd i går natt. Det har bare blitt _annonsert_ nå nylig, så det er ingenting som tyder på at det var et generelt angrep som gikk mot mange sider samtidig.

 

Etter all sannsynlighet er det snakk om dårlig sikring av input-data fra brukere som har gjort at noen har fått hentet ut innhold fra databasen som de ikke skulle ha tilgang på.

 

Det er såpass mange nettjenester at det alltid vil være mange som blir utsatt for vellykkede angrep, men det er et fagfelt hvor det finnes mange løsninger for å gjøre det vesentlig vanskeligere (både før og etter at data har lekket). Vi hører nødvendigvis mest om de som har tenkt minst på dette, og ikke de som har ting vesentlig mer på stell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo klart det tar litt tid å sende ut mail til alle som har konto på EUW og EUNE. At sikkerheten var ekstremt dårlig har jeg ikke noe tro på. Med en database på denne størrelsen, sikkert en av de største i verden, er det klart at det er et yndet mål som flere har hatt lyst til å slå kloa i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...