Gå til innhold

Computex Boothbabe-bildespesial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med unntak av feen til nVidia og Sandisk's Extreme Pro i miniskjørt var det en ganske standard samling av kostymer. Noen søte, noen tøffe, og noen uniformer.

Jeg synes det var kreativt å bruke middlertidige tatoveringer av merkenavn og logoer.

 

Ellers hadde det vært morro å sett noen av jentene faktisk bruke tech som en del av kostymet, som å la headset jentene faktiske gå med de på (evt. rundt halsen), ha minnebrikke jentene bruke DIMMs som øredobber eller halskjede, kanskje SSD som beltespenne? Minnepenner passer godt å bruke som øredobber om det var noen som drev med det. Kanskje DIMMs hadde blitt litt tungt? (jeg vet ikke, har aldri hatt hull i ørene).

Hmm.. hva med et armbånd bestående av 3-4 DIMMs? (kit eller forskjellige)

Kanskje ikke produsentene er komfortable med det utseende messig, eller ikke liker tendensene det vil gi mot cyberpunk sammen med kostymene noen av jentene går i?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med unntak av feen til nVidia og Sandisk's Extreme Pro i miniskjørt var det en ganske standard samling av kostymer. Noen søte, noen tøffe, og noen uniformer.

Jeg synes det var kreativt å bruke middlertidige tatoveringer av merkenavn og logoer.

 

Ellers hadde det vært morro å sett noen av jentene faktisk bruke tech som en del av kostymet, som å la headset jentene faktiske gå med de på (evt. rundt halsen), ha minnebrikke jentene bruke DIMMs som øredobber eller halskjede, kanskje SSD som beltespenne? Minnepenner passer godt å bruke som øredobber om det var noen som drev med det. Kanskje DIMMs hadde blitt litt tungt? (jeg vet ikke, har aldri hatt hull i ørene).

Hmm.. hva med et armbånd bestående av 3-4 DIMMs? (kit eller forskjellige)

Kanskje ikke produsentene er komfortable med det utseende messig, eller ikke liker tendensene det vil gi mot cyberpunk sammen med kostymene noen av jentene går i?

 

De hadde sikkert akseptert å være nesten helt nakne med en CPU på hvert bryst og en ram brikke lengre ned - for en akseptabel pengesum. De er tools så why not? :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aaah, dette trengte jeg etter en dag hvor jeg har irritert meg over mangelen på blå SGS3, den usannsynlige mengden cut-scenes i Max Payne 3, streikende vektere og funksjonshemmet-hylekor.

 

Fikk nesten tilbake troen på menneskeheten nå... :)

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...