Gå til innhold

Husk å registrere din nye Windows 7-maskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst 2000 kr for windows 7 og sikkert win 8, da bytter jeg heller til linux når win 7 blir utdatert.

Jepp, for vi kjøper jo retail-utgaven alle mann.

 

Windows 7 Home Premium (fra komplett.no) + oppgradering til Windows 8 Pro = 1014 kroner.

 

Men for all del, hvis Linux gjør det du trenger, så er jo det helt topp...

Lenke til kommentar

Betyr dette da at hvis man kjøper windows 7 Ultimate i dag, på en selvbygd pc. Vil jeg da få muligheten til å oppgradere?

Nei.

 

"Tilbudet er gyldig for kunder (f.eks. private brukere, studenter og entusiaster) som kjøper en kvalifisert PC. En kvalifisert PC er en ny PC som er kjøpt i tilbudsperioden og har en gyldig OEM-ekthetsgaranti og produktnøkkel for en av følgende forhåndsinstallerte versjoner av Windows 7:

Windows 7 Home Basic

Windows 7 Home Premium

Windows 7 Professional eller

Windows 7 Ultimate"

 

Sjekk ut det som er oppgitt som kilde for artikkelen.

 

edit: Hele dette upgrade-programmet er laget for å forhindre at folk stopper å kjøpe PC'er og heller venter til de kan få dem med Win8 ferdig installert.

Endret av nebrewfoz
Lenke til kommentar

Hyggelig å se at de fleste forumbrukere velger bort Windows 8, det tenker i hvertfall jeg å gjøre. OSet minner meg mer om betjening av en telefon enn en PC, så denne versjonen er den første jeg velger å stå over med glede. Den virker faktisk så utenfor alt jeg forbinder med Windows slik vi er vant til at jeg ikke en gang har lyst til å teste det ut.Det rare er at Microsoft påstår at de regner med å forhåndsselge flere lisenser av Win8 enn de gjorde med forgjengeren, noe jeg har vondt for å tro kan stemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Ja får det går jo ikke an å skifte bort metro grensesnittet til "classic view" :roll: veldig god research folkens

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...