Gå til innhold

Fujitsu-mobilene kommer til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg tar feil, men det skulle ikke ha sneket seg inn en aldri så liten navnefeil her?

 

Kunne ikke se noe om Fujitsu Apollo på nettet, men når jeg putta inn specs fra denne artikkelen i googliatoren, kom det følgende opp:

Fujitsu Arrows ES IS12F that measures in at just 6.7mm at its thinnest point, and 8.5mm at its thickest. The Arrow also only weighs 105 grams

 

(Desember 2011).

 

 

Skal ikke si at dette er nøyaktig samme modell, men den har Android 2.3 og 1.4 GHz Qualcomm prosessor også (MSM8655?)

 

 

Kilde, bl.a. : http://www.theverge....s-es-is12f/4279

 

ft100_large_verge_medium_portrait.jpeg

 

 

Idg.no's sak på dette sier ingenting om navnet på telefonen, og har følgende paragraf:

Hvorvidt Fujitsus nye mobiltelefon kommer til Norge, er ennå ikke avklart. Foreløpig er dette en under vurdering, med en antydning om at telefonene kan bli tilgjengelig mot slutten av året eller tidlig neste år.

 

Arrows er forøvrig en modellserie, som Galaxy, så skal ikke banne på at Fujitsu ikke bruker Apollo som kodenavn på en spesifikk variant. I såfall har de holdt det godt skjult fra alle andre enn Tek-nettverket, såvidt jeg kan se.

 

Apollo er derimot bedre kjent som kodenavnet på Windows Phone 8.

 

Edit: innførte dobbelt nektelse der det trengtes.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...