Gå til innhold

Ta med deg helikopteret på joggetur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en visjon! Jeg synes dette er fantastisk! Praktisk bruk av denne er uvesentlig. Dette handler om å starte å løse praktiske problemer. For alt vi vet er dette gutten som vil være 100 ganger rikere enn Bill Gates, Mark Zuckerberg og Sultanen av Brunei om 20 år. For denne lille ideen, viste seg å være det alle ville ha. I en eller annen form.

 

Hvor mange bøker, filmer har ikke en ide om en flyvende personlig assistent. Bøker og filmer slipper og løse det praktisk om hvordan den vil bli sånn i fremtiden. Vel, han her har startet veien med å finne det ut.

 

Det å bruke den til trening er en liten del. Når du har en trådløs, selv navigerende drone flyvende ved siden av deg, hva er det å stoppe den fra å være din mobil, epost klient, facebook manager osv osv. Neste modell har mindre propeller og støyer mindre. Neste modell er laget av et nå ukjent materiell som veier 10 ganger så lite og dermed er dobbelt så liten. Modell nr 45 har anti gravitasjons plater og er lydløs.

 

Mannen har startet og oppdage utfordringene som skal til for at vi alle har vår egen drone som følger etter bare deg. Og gjør det du ber den om.

 

Jeg synes dette er fantastisk og gleder meg til fremtiden!

 

AKIRA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...