Gå til innhold

Dead Space 3 med samarbeidsmodus (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Historiefortellingen bak Dead Space 1 & 2 var hovedsakelig det som gjorde at spillene ble interessante for meg, problemet med spill nr 2 var at det hadde litt tamme "kart" med begrensninger sånn at man aldri virkelig følte at man var på en enorm romstasjon.

Repetisjon av visse spill-elementer ble dessverre overbrukt i begge spillene og som gjorde at de ikke fikk toppkarakter hos meg men allikevel så føler jeg at begge var gode spill.

Lenke til kommentar

Hmmm samarbeid i Dead Space... virker interessant men er ikke sikker på om spillet vil bli "skummelt" når du har en person til som går og trasker rundt deg, håper ikke at hvis du vil spille enspiller at partneren blir byttet med en AI istedenfor en spiller, men jeg ser fortsatt fram til å spille dette.

Jeg er en stor fan av de to forrige spillene!

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes at det er en fornærmelse mot ekte skrekkspill at disse skytespillene omtalles som skrekk?

 

Slik jeg ser det kan skrekkspillene gå i to hovedretninger: de skrekkspillene som bygger opp en skummel stemning (Amnesia, tidlige Silent Hill); og mer action-fokuserte spill som fokuserer på direkte skremsel og øyeblikk der du skvetter opp av setet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...