Gå til innhold

Dette vises frem på E3 i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E3 er like dørgende kjedelig som den har vært de siste årene. Utrolig godt at dette ikke er kremen av spill, for da hadde det sett virkelig mørkt ut.

 

Divinity og The Cave er der da. Det er i alle fall noe.

 

Gamescom er vel den eneste relevante kommersielle spillmessa som er igjen.

 

Edit:

Makan, overså Masters of the Broken World, som attpåtil har fått egen webside!

 

http://www.snowbirdgames.com/eador/screenshots/?lang=en

Endret av radiohodet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med GTA V? ingenting?

 

Far Cry 3!! Men ja, hvor er GTAV?

 

Rockstar har ikke deltatt på E3 siden 2005. De har blitt nevnt i noen pressekonferanser, men har ikke selv presentert et spill på messen de siste 7 årene.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

DayZ vises offisielt på E3? Hvor har du det i fra? Ser nå at det har blitt besvart, men kan du bekrefte om det er offisielt under BI eller kun for enkelhetens skyld?

 

Det er sant at 'Rocket' jobber i Bohemia Interactive, men DayZ er da ikke offisielt et Bohemia Interactive produkt. Det eneste jeg kan tenke på er at DayZ får delvis offisiell støtte via den neste oppdateringen for ArmA 2. Dvs. ArmA 2 problemer som er relatert til DayZ.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

DayZ vises offisielt på E3? Hvor har du det i fra? Ser nå at det har blitt besvart, men kan du bekrefte om det er offisielt under BI eller kun for enkelhetens skyld?Det er sant at 'Rocket' jobber i Bohemia Interactive, men DayZ er da ikke offisielt et Bohemia Interactive produkt. Det eneste jeg kan tenke på er at DayZ får delvis offisiell støtte via den neste oppdateringen for ArmA 2. Dvs. ArmA 2 problemer som er relatert til DayZ.

 

God presisering. Vi har kun fått avtalt et intervju med Dean Hall, ikke fått bekreftet at modifikasjonen vises under E3. Jeg skal endre listen nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...