Gå til innhold

NetCom med Spotify-avtale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo en fin ekstra grunn til å velge Chess, eller eventuelt Netcom. Her i huset har vi et stk abonnement med Sjakkmatt FriSurf og et abonnement med Fastfris Medium.

 

Har vel strengt tatt aldri sett noen grunn til å betale for Spotify, men når man nå får det "gratis" er det jo ingen grunn til ikke å bruke det.

 

Chess og Netcom er flinke til å inkludere tjenester i abonnementene sine synes jeg. :)

Lenke til kommentar

Det sier vel nesten seg selv, når de eier Chess?

 

Eier de Chess? Trodde Chess bare leide nettet fra Netcom

 

 

Legg merke til at på netcom sin hjemeside har de lagd et skjema hvor de sammenligner seg med de andre operatørene.. Men de har vist glemt å ta med chess, tilfeldig?

 

Nå har alle operatørene de tatt med bare de som er eid av Telenor eller leier nett fra Telenor. Selvfølgelig vil de ikke sette de som leier nett fra Netcom i dårlig lys.

 

Synd jeg har bare vanlig sjakkmatt, vurderbart å bytte over til Netcom, da sparer jeg ihvertfall litt penger.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Jeg var visst litt kjapp på avtrekkeren med første post her.

 

På Chess-abonnementet mitt krever de nå at jeg skal binde meg for 12 mnd. for å få med Spotify i pakken, noe som er uaktuelt.

På Netcom-abonnementet til samboeren krever de nytegning eller forlengelse, noe som også er uaktuelt.

 

Vel, vel... for nye Netcom-kunder er det i alle fall greit, men for de eksisterende kundene var det ikke mye å hoppe i taket for likevel, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det sier vel nesten seg selv, når de eier Chess?
Eier de Chess? Trodde Chess bare leide nettet fra Netcom
Legg merke til at på netcom sin hjemeside har de lagd et skjema hvor de sammenligner seg med de andre operatørene.. Men de har vist glemt å ta med chess, tilfeldig?
Nå har alle operatørene de tatt med bare de som er eid av Telenor eller leier nett fra Telenor. Selvfølgelig vil de ikke sette de som leier nett fra Netcom i dårlig lys. Synd jeg har bare vanlig sjakkmatt, vurderbart å bytte over til Netcom, da sparer jeg ihvertfall litt penger.

 

Både Chess, NetCom og NextGenTel eies av TeliaSonera.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Bruker netcom fri fam med kontantkort atm, og skjønner ikke hvordan folk orker alle de heavy abb.'ene. Selv bruker jeg mye Steam etc for komunikasjon. All musikk er lokalt på mobil, så trenger ikke spotify.

 

Skjønner ikke hvord an du klarer deg med kontantkort. Disse abboene er beregnet til de som liker. Surfe med mobilen, se videoer, spotify, facebook, ringer og tekster utenfor failien. Der duger ikke kontantkort

Lenke til kommentar

Bruker netcom fri fam med kontantkort atm, og skjønner ikke hvordan folk orker alle de heavy abb.'ene. Selv bruker jeg mye Steam etc for komunikasjon. All musikk er lokalt på mobil, så trenger ikke spotify.

 

Skjønner ikke hvord an du klarer deg med kontantkort. Disse abboene er beregnet til de som liker. Surfe med mobilen, se videoer, spotify, facebook, ringer og tekster utenfor failien. Der duger ikke kontantkort

 

Jeg skulle gjerne sett video og hørt musikk over nettet, og generellt brukt 3G mye, spesiellt når jeg snart skal ha ny mobil. Men, jeg sparer penger med å bruke mobilen lite til kommunikasjon, og heller andre ting. Går vel 50-100kr mnd maks. Hadde 200kr i mnd før, men da jeg endte opp med 1000kr, da jeg ikke rakk å bruke det opp, stoppa det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...