Gå til innhold

Nå kan du kjøpe Samsungs nye nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har 10.1. vent med dem til ubuntu for tabs kommer

 

Ubuntu for Android mener du, eller Ubuntu med tabletgrensesnitt? Ubuntu for Android er jo produksjonsklart, mens Ubuntu med tabletgrensesnitt fremdeles er noen år unna.. De satser vel på å få på plass Ubuntu for Android og Ubuntu TV nå i første omgang..

Lenke til kommentar

Slik som jeg har forstått det så kan 7.0 brukes som telefon slik som 7.7 og 7.0 av første utgave. Men ikke 10.1 den har kun data nettverk 3g og ikke gprs eller lingnende.

 

Idag var jeg på en elektosjappe og kjennte på gallaxy tab 7,7 og hvilket hærlig brett, litt bedre i størelsen en ipad og 10,1. Men jeg kjøpte den ikke og det er pga av en STOR feil med ALLE elekro sjapper her til landts og netts...

Hvorfor selges BARE 16 bg versjonen? hvor tar dere ikke inn 32 og 64gb? Det savner jeg stort, jeg vet det finnes minnekort med 32 og 64 gb men innebygd minne er mye raskere og bruke, og desuten så gir det jo 64 eller 96 gb maks :-)

Lenke til kommentar

Slik som jeg har forstått det så kan 7.0 brukes som telefon slik som 7.7 og 7.0 av første utgave. Men ikke 10.1 den har kun data nettverk 3g og ikke gprs eller lingnende.Idag var jeg på en elektosjappe og kjennte på gallaxy tab 7,7

Det stemmer nok ikke.

 

Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) 16GB WiFi og 3G

Lenke til kommentar
er det telefonfunksjonalitet på disse?
Kast et blikk til høyre for artikkelen og du vi se prisguidens informasjon om produktet. Der står det vitterlig WiFi og 3G.

Jeg skal omformulere spørsmålet hans: Er det mulig å ringe med den?

 

Ah, jeg forstår. Etter en kjapp sjekk på det ganske internæt finner jeg at syv tommeren med 3G har telefonfunksjonalitet. Jeg vet ikke hvordan det står til med ti tommeren.

Lenke til kommentar
er det telefonfunksjonalitet på disse?
Kast et blikk til høyre for artikkelen og du vi se prisguidens informasjon om produktet. Der står det vitterlig WiFi og 3G.

Jeg skal omformulere spørsmålet hans: Er det mulig å ringe med den?

 

Ah, jeg forstår. Etter en kjapp sjekk på det ganske internæt finner jeg at syv tommeren med 3G har telefonfunksjonalitet. Jeg vet ikke hvordan det står til med ti tommeren.

Man skal alltid være forsiktig med å tro, men jeg vil nå tro at samtlige med 3g har ringemuligheten.

Om du kjøper over nett, har du 2 ukers angrefrist.

Lenke til kommentar

tar tilbake det jeg sa, ettersom det var kun noe jeg hadde hørt av noen, søkte opp og fant dette.

Bånd GSM&EDGE Band 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz

3G Band 850 / 900 / 1900 / 2100 MHz

Nettverk og data GPRS Class33

EDGE Class33

3G HSPA+ 21 Mbps / HSUPA 5,76 Mbps

 

Samtaletid Siste samtale, Foretatte samtaler, Mottatte samtaler, Alle samtaler

Samtale-ID Ja

Utgående/Ubesvart/Mottatte samtaler Opptil 500

Videokonferanse Maks 6

Telefonhøytaler Ja

Talegjenkjenning Ja

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...