Gå til innhold

Test: LG Optimus 4X HD P880


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne fortjener og selge bedere enn HTC One X.Nå blir det spendende å se hvem som har best batterilevetid av LG Optimus 4X HD og SIII.Etter som SIII sin Prosessor skal være spesial laga for og bruke lite strøm. :hmm:

 

Alle mobil SoCer er jo laget for å bruke lite strøm. Det er ikke noe spesiellt for Exynos.

Lenke til kommentar

Denne fortjener og selge bedere enn HTC One X.Nå blir det spendende å se hvem som har best batterilevetid av LG Optimus 4X HD og SIII.Etter som SIII sin Prosessor skal være spesial laga for og bruke lite strøm. :hmm:

 

Alle mobil SoCer er jo laget for å bruke lite strøm. Det er ikke noe spesiellt for Exynos.

Samsung sier at demmes Prosessor bruker 20% mindre strøm.

Endret av Leseren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Denne fortjener og selge bedere enn HTC One X.Nå blir det spendende å se hvem som har best batterilevetid av LG Optimus 4X HD og SIII.Etter som SIII sin Prosessor skal være spesial laga for og bruke lite strøm. :hmm:
Alle mobil SoCer er jo laget for å bruke lite strøm. Det er ikke noe spesiellt for Exynos.
Samsung sier at demmes Prosessor bruker 20% mindre strøm.

 

Å gå over til 32-nm produksjon reduserer strømforbruket med 20% i forhold til de gamle Exynos SoCene basert på 45-nm teknologi, ja.

 

Men nå er det jo ikke sånn at Samsung er alene om å lage SoCer som skal bruke minst mulig strøm og Qualcomm sine nye Snapdragon S4 SoC muligens enda mere effektive en Samsung sin Exynos serie.

 

Nvidia Tegra 3 som denne mobilen (og HTC One X) er basert på er gammel teknologi i forhold. :)

Endret av andrey3000
Lenke til kommentar
Å gå over til 32-nm produksjon reduserer strømforbruket med 20% i forhold til de gamle Exynos SoCene basert på 45-nm teknologi, ja.
Det er vel helst pga. at størresen på kjørnen krymper? Men så lager de gjerne en like stor kjerne som før for å gjøre den kraftigere
Lenke til kommentar

Dere skriver at den ikke er like sexy som konkurrentene. SGS3 er jo drittstygg! Denne var 10 ganger finere og mer sexy, det kan ikke diskuteres en gang. One X er jo egentlig ikke fin den heller da den er ganske lik som de andre HTC-telefonene som alle ikke er særlig fine.

 

Merkenavnet LG skremmer nok de litt mer mobil-interesserte da de nok vet at LG ikke henger helt med på oppdaterings-fronten.

 

For stor skjerm og dyr for min del :)

Lenke til kommentar

Lekker mobil! Foretrekker dette designet fremfor SGIII. Dessverre har den feil OS.

 

Feil OS? forventer du iOS eller? Det er jo utallige antall muligheter som gjør at du kan "customize" mobilen så mye du vil, det er det jeg liker med Android at jeg kan få den til å se ut så mye jeg vil. :) Men om du mener Windows phone, så kunne jeg tenkt meg det jeg også.

Lenke til kommentar

Virker som en kraftfull mobil, definitivt, og må jo være super for de som spiller på mobilen og dermed trenger stor prosessorkraft :)

Men hva med oss andre som ikke spiller og kun bruker den til å ringe, SMS, mail, nettsurfing, bilderedigering osv.. ??

Virker som totalt overkill og meningsløst, hadde holdt med 1Ghz enkjerne for oss andre og da heller hatt bedre batterikapasitet....

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
Lekker mobil! Foretrekker dette designet fremfor SGIII. Dessverre har den feil OS.
Feil OS? forventer du iOS eller? Det er jo utallige antall muligheter som gjør at du kan "customize" mobilen så mye du vil, det er det jeg liker med Android at jeg kan få den til å se ut så mye jeg vil. :) Men om du mener Windows phone, så kunne jeg tenkt meg det jeg også.

 

OS kan legges inn i etterkant, - og velger man tilslutt å nedgradere til iOS eller WP, så går det enkelt om man har kunnskapen ^^

Designen er like god som SGSIII syns jeg, men One X`s er bedre grunnet unibody. Driter fint i at det er litt sort i fronten. HTC oser kvalitet sammenlignet med LG (hele sortementet) og SGS3. Av erfaring er Sense vesentlig mer behagelig enn TouchWiz, og LG har ennå til gode å produsere en telefon med samme gjennomgående kvalitetsintrykk hva oppdateringer, designfinesser/grundighet, menysystem og flyt osv. Skjermen er nok god, telefonen er tynn og rask, men den har ingen IT-faktor. Det har SGS3 og One X (for ikke å snakke om iPhone og)

Lenke til kommentar

Hadde en optimus 2x som første android tlf, visste ikke hva jeg kunne forvente. Den var bra på alle fronter, unntatt den hadde masse bugs, trege oppdateringer og meh grensesnitt grensesnitt. Tenk hvis LG hadde ren android, slik som google telefonene. Kan jo håpe LG skjerper seg, da ville denne tlf vært veldig interessant! Lekkert design og bra hardware:)

Lenke til kommentar
Lekker mobil! Foretrekker dette designet fremfor SGIII. Dessverre har den feil OS.
Feil OS? forventer du iOS eller? Det er jo utallige antall muligheter som gjør at du kan "customize" mobilen så mye du vil, det er det jeg liker med Android at jeg kan få den til å se ut så mye jeg vil. :) Men om du mener Windows phone, så kunne jeg tenkt meg det jeg også.

 

Tenkte på Windows Phone ja. Ikke at jeg forventet at den skulle kjøre W8, siden ikke er lansert, men det er det jeg venter på nå. ;)

Lenke til kommentar

Denne fortjener og selge bedere enn HTC One X.Nå blir det spendende å se hvem som har best batterilevetid av LG Optimus 4X HD og SIII.Etter som SIII sin Prosessor skal være spesial laga for og bruke lite strøm. :hmm:

 

Nå er det sånn at Tegra 3(HTC ONE X) er spesialtilpasset batterilevetid, da dette er en 4+1 prosessor, der den siste kjernen passer på batteriet. Dette har ikke Exynos-prosessoren. At den bruker lite strøm er fort mulig, men den hadde hatt større utbytte av NVidia prosessoren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...