Gå til innhold

Sier opp The Old Republic-ansatte (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok et fast månedsbeløp så langt øyet kan se. På grunn av merkevaren tror jeg det er liten sannsynlighet for at det blir et skifte til mikrotransaksjoner med det første. Både Bioware, EA og LucasArts er antakeligvis fornøyde med spillet så lenge det ligger over en million aktive brukere, ettersom det gir en kontinuerlig inntekt. Er litt som å velge fastlønn over provisjon, det er en tryggere økonomisk situasjon.

Lenke til kommentar

Stygg følelse på at det kommer til å lide det samme som APB gjorde, bare ikke like drastiskt.. Hvorfor de ikke går over til systemet APB: Reloaded gjør fatter jeg ikke, de hadde kommet til å få flere spillere også flere betalte siden silver og premium abbonnemangene fungerer nesten helt likt fast månedsbeløp gjør...

Lenke til kommentar

Road to F2P: 50%.

 

 

mmorpg spill klarer seg somregel fint med "bare" over 200.000 spillere så jeg tror ikke de går F2P med det første Zealuu:) har spilt mmorpg siden ultima online så har litt mer erfaring ser det ut som:P

MEN vis dette spillet blir F2P skal jeg love dere en ting.....Da kommer jeg tilbake:P altfor kjedeligt å betale for et spill som er likt alle andre:/

Lenke til kommentar

Enig med deg, firberblad. Det var ikke dårlig, men ble ensformig etter en stund.

 

I tillegg fatter jeg ikke hvorfor de skulle gjøre det så forbaska tidkrevende å dra fra en planet til en annen. Å løpe tvers over en diger hangar til baksiden av romskipet, for å så laste inn romskipet og løpe inni til konsollet, opp med navigasjonsenhet, klikke-klikke, ned til lasterampe, ut, på TVERS av ny diger hangar, kanskje til og med gjennom luftsluse OG tilhørende orbital station og shuttle ned til planeten.... faen heller, da har spillet mista sjarmen for lenge siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

mmorpg spill klarer seg somregel fint med "bare" over 200.000 spillere så jeg tror ikke de går F2P med det første Zealuu:)

 

Problemet ligg i at å klare seg fint er ikkje godt nok til å imponere investorar og aksjehaldarar (diverre) - spel som LoTRO og Champions Online hadde til dømes ein stabil og relativt lojal brukarbase på nokre hundre tusen, men innteningspotensialet vart rekna for å vere større med freemium pluss mikrotransaksjonar. Noko som jo til slutt viste seg å vere sant, med mindre Turbine og Cryptic lyg. :p

Endret av Zealuu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

mmorpg spill klarer seg somregel fint med "bare" over 200.000 spillere så jeg tror ikke de går F2P med det første Zealuu:)

 

Problemet ligg i at å klare seg fint er ikkje godt nok til å imponere investorar og aksjehaldarar (diverre) - spel som LoTRO og Champions Online hadde til dømes ein stabil og relativt lojal brukarbase på nokre hundre tusen, men innteningspotensialet vart rekna for å vere større med freemium pluss mikrotransaksjonar. Noko som jo til slutt viste seg å vere sant, med mindre Turbine og Cryptic lyg. :p

 

http://www.gametrailers.com/video/whiners-vs-pach-attack/729997?

 

Den mannen har kanskje ikke alltid rett, men i denne episoden føler jeg han treffer spikeren på hodet. Spol ut til syv minutter, ettersom han svarer på spørsmål angående Old Republic der.

 

Anbefaler forøvrig alle å se hele episoden, ettersom han tar et aldri så lite oppgjør med all sytingen i industrien. Fantastisk å høre på!

Lenke til kommentar

mmorpg spill klarer seg somregel fint med "bare" over 200.000 spillere så jeg tror ikke de går F2P med det første Zealuu:)

 

Problemet ligg i at å klare seg fint er ikkje godt nok til å imponere investorar og aksjehaldarar (diverre) - spel som LoTRO og Champions Online hadde til dømes ein stabil og relativt lojal brukarbase på nokre hundre tusen, men innteningspotensialet vart rekna for å vere større med freemium pluss mikrotransaksjonar. Noko som jo til slutt viste seg å vere sant, med mindre Turbine og Cryptic lyg. :p

 

http://www.gametrailers.com/video/whiners-vs-pach-attack/729997?

 

Den mannen har kanskje ikke alltid rett, men i denne episoden føler jeg han treffer spikeren på hodet. Spol ut til syv minutter, ettersom han svarer på spørsmål angående Old Republic der.

 

Anbefaler forøvrig alle å se hele episoden, ettersom han tar et aldri så lite oppgjør med all sytingen i industrien. Fantastisk å høre på!

http://www.youtube.com/watch?v=TE7kXJe0PUs

Av alle folkene du kunne velge, måtte du velge den største, mest uinformerte hykleren som noensinne har ytret sin mening. Nei takk.

Lenke til kommentar

mmorpg spill klarer seg somregel fint med "bare" over 200.000 spillere så jeg tror ikke de går F2P med det første Zealuu:)

 

Problemet ligg i at å klare seg fint er ikkje godt nok til å imponere investorar og aksjehaldarar (diverre) - spel som LoTRO og Champions Online hadde til dømes ein stabil og relativt lojal brukarbase på nokre hundre tusen, men innteningspotensialet vart rekna for å vere større med freemium pluss mikrotransaksjonar. Noko som jo til slutt viste seg å vere sant, med mindre Turbine og Cryptic lyg. :p

 

http://www.gametrailers.com/video/whiners-vs-pach-attack/729997?

 

Den mannen har kanskje ikke alltid rett, men i denne episoden føler jeg han treffer spikeren på hodet. Spol ut til syv minutter, ettersom han svarer på spørsmål angående Old Republic der.

 

Anbefaler forøvrig alle å se hele episoden, ettersom han tar et aldri så lite oppgjør med all sytingen i industrien. Fantastisk å høre på!

http://www.youtube.com/watch?v=TE7kXJe0PUs

Av alle folkene du kunne velge, måtte du velge den største, mest uinformerte hykleren som noensinne har ytret sin mening. Nei takk.

 

Han har ikke så mye peiling på hvordan forskjellige mekanismer i spillene fungerer, noe som han selv er helt klar på. Men han er den ledende analytikeren i bransjen av en grunn. Han er rett og slett utrolig god på forretningssiden av spill.

Lenke til kommentar
Road to F2P: 50%.
mmorpg spill klarer seg somregel fint med "bare" over 200.000 spillere så jeg tror ikke de går F2P med det første Zealuu:) har spilt mmorpg siden ultima online så har litt mer erfaring ser det ut som:PMEN vis dette spillet blir F2P skal jeg love dere en ting.....Da kommer jeg tilbake:P altfor kjedeligt å betale for et spill som er likt alle andre:/

 

Hvis det blir F2P slutter jeg tvært, jeg kan ikke fordra F2P spill, hater dem intenst... Jeg tviler veldig stærkt at swtor blir F2P, de har enda 1.3mil spillere, og det blir innført nye ting i 1.3 som, ja, allerede skulle ha vært der fra begynnelsen slik som server transfer, som jeg tror mange blir å komme tilbake til siden jeg ser mange slutter fordi serveren dems er død.

Lenke til kommentar

Hvorfor hater du F2P spill ? Er jo ingen forskjell mellom de og de med månedlig avgift. Kommende Guild Wars 2 er F2P.

Mener du B2P? Guild wars 2 er B2P, ikke F2P. Når jeg ser på F2P spill ser jeg spill som perfect world, runes of magic osv., som du ikke betaler noe som helst for. Det jeg hater med disse spillene, er cash shops... Det er P2W(pay to win) og hvis du ikke innvisterer mye penger på F2P spill kan du nesten ikke spille alt av endgame content...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...