Gå til innhold

Test: Portable Power Bank


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voltstyrke er ikke et ord som gir mening. Spenning er derimot et korrekt begrep i denne sammenhengen.Det ville være som man skulle bruke gramtyngde om vekt...

 

Gramtyngde? Du tenker på grammasse! ;)

 

Men seriøst.. du har helt rett i at spenning er SI-enheten som er riktig å bruke her og at "voltstyrke" neppe finnes i noe oppslagsverk.

Endret av andrey3000
Lenke til kommentar

Dette er sikkert et flott apparat dersom du drar på telttur i mange dager.

Jeg har noe lignende selv, men den er ikke like kraftig.

Den er faktisk produsert av Nokia, og jeg kjøpte den i en Nokia-butikk i Oslo.

Den er nesten på størrelse med en Samsung Galaxy S2 (som er min nåværende telefon), og lades opp med en vanlig Nokia-lader.

Den kan lade både Nokia-telefoner (med den lille, runde Nokia-pluggen) og andre telefoner med Micro-USB.

 

Den lader ikke telefonen helt opp, men stopper når telefonen er ca. 40% oppladet.

Og jeg tror den har nok kapasitet til å gjøre det ca. 3 ganger, i hvert fall ifølge selgeren.

 

Genialt produkt.

Jeg fikk sjelden bruk for den da jeg brukte Nokia N8, for den telefonen hadde supert batteri.

Men jeg tar den ofte med meg på tur nå som jeg har strømslukeren S2, bare i tilfelle jeg får bruk for mer strøm.

 

Den jeg har ser sånn ut:

 

DC-11-PROD.jpg

Den har ikke vanlig USB, og er neppe sterk nok til å lade iPad som den i artikkelen.

Men det er et bra produkt for folk flest. Trenger ikke DeLuxe-utgaven i artikkelen, det fins billigere alternativer.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...