Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som sliter med lysblødning i låseskjermen? Kun om strykelås er aktivert, da blør det VELDIG mye langs hele høyre side. Nesten helt til midten av skjermen. Er ikke sånn om jeg har mønster-lås eller noe annet. Vits i å sende inn eller bug bare? (Sitter klar til å flashe JB nå, men dropper selvsagt det om jeg burde sende inn. Usikker!!)

 

*leif..

 

Og etter litt mer entusiastisk googling (sorry!) fant jeg svaret: http://www.philmug.ph/forum/f164/samsung-galaxy-s-iii-81865/index32.html

Det er altså en slags effekt.. Kan ikke helt være enig i det, mer i at det er en bug med "ringvirkningsmønsteret" påslått, men uansett blir det borte ved å skru det av. Jeg som likte de ringene litt, men.. :p

Endret av Heidi
Lenke til kommentar

Ønsker som flere andre her inne å fjerne TEN-firmwaren som ligger inne på telefonen, for å få de siste oppdateringene raskere - og for å bli kvitt alle appene som Telenor har lagt inn.

 

Jeg kan altså laste ned siste stabile (BLH3) fra sammobile.com og flashe den med Odin?

Så noen nevnte at CSC ikke endres, og at man ikke kan hente fremtidige oppdateringer OTA?

 

Går dette ut over garantien på telefonen i og med at det er offisiell firmware fra Samsung?

 

Edit: Ser kan kan endre CSC med denne tastekombinasjonen:

Type *#272*Device IMEI# at Phone dial pad.

Select the CSC that you want

Click Install.

Phone will be rebooted by itself.

Merk at dette sletter alt på telefonen din, så ta en backup først!

Endret av Glenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående mørke flekker osv.

 

Jeg har jo hatt to telefoner liggende (pga overivrighet etter å få kjapt), den ene uåpnet og skulle returneres i morgen på angrefrist. Ble så jeg skrudde den på nå isted, oppdaterte den og la inn samme launcher.

 

Oppdaget kjapt at det var ganske forskjellig skjermlys/farge på de. Den ene lyste sterkere, den andre virket nesten grønnaktig. Tok begge med i mørk rom, satte på svart bakgrunnsbilde, skjulte alle elementer og så på skjermen. Den ene har de svarte flekkene, 8-10 striper som går rundt omkring, største ca 1 cm. Disse var små, og ikke mulig å se om man har noe med lys på skjermen. Den andre derimot, har grønnaktige lyspunkter omtrent over hele seg (?). Ikke sånn at det lyser opp, men man ser det flyter utover på en måte. Ikke et og et punkt. Hva i alle dager er det?

 

Nå vil jeg helst ikke sitte uten telefon, så spørsmålet er hvem jeg bør sende inn igjen ;) Tenker batterisluk med den som faktisk lyser opp skjermen enda det er svart bakgrunn jeg da? Den andre var også best å se på etter min mening. Men stemmer det at de svarte flekkene er software og ikke selve skjermen?

Lenke til kommentar

hei Samsung fans!

Har dere noen tips ang lading? Jeg har samsung s3, men de fleste vennene mine har HTC. Hvis jeg er på besøk hos en venn, kan jeg låne HTC lader på min S3 da, eller er det best å holde seg til laderen som fulgte med. står i bruksanvisningen at man kun skal bruke samsungs egen lader. Men på den andre siden er den bruksanvisningen veldig misvisende/mangelfull. fks står det ingenting om at man ikke bør vente med å lade mob til den er helt tom for strøm og lagre batterier man ikke bruker i øyeblikket helt oppladet da dette korter ned på levetiden. siden jeg ikke har fulgt med på batteriteknologien de siste årene og har hengt meg opp i flashminne effekten fra tidligere gikk jeg på en smell kan du si.

så kan jeg bruke HTC lader. gjør det noe? har til og med hørt man kan få lenger standby tid med HTC lader på samsung. Blir forvirra:S Noen som har peiling?

Takk:)

Lenke til kommentar

Her har jeg problem med Wifi hver gang noen bruker microbølgeovnen... Hvem skal jeg skrike på? Samsung, Dlink eller Miele?

 

Hehehehehehheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh, kjøp deg en strålingssikker boks til mikroen. Bruk kablet, eternet to USB to Micro USB to Galaxy S3 with network controller installed? https://www.google.com/search?q=ethernet+to+usb&hl=no&rls=com.microsoft:nb:%7Breferrer:source%7D&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xYtoUL-eK-rm4QSmsYCADg&ved=0CCQQsAQ&biw=1366&bih=677&sei=yYtoUIzFIK3O4QTJ1IDgCw Heheheheheh

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken firmware som kommer på disse tlf. når man kjøper dem i butikken i dag? Virker som den er annerledes og nyere enn dem som ligger hos sammobile. Hvordan kan jeg i såfall skaffe meg noe nyere enn sammobile sine?

 

 

rimelig sikker på at telefoner du finner hos norske forhandlere IKKE innehar nyere firmware enn det du finner på sammobile,hvorfor tror du de er nyere egentlig?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken firmware som kommer på disse tlf. når man kjøper dem i butikken i dag? Virker som den er annerledes og nyere enn dem som ligger hos sammobile. Hvordan kan jeg i såfall skaffe meg noe nyere enn sammobile sine?

 

 

rimelig sikker på at telefoner du finner hos norske forhandlere IKKE innehar nyere firmware enn det du finner på sammobile,hvorfor tror du de er nyere egentlig?

 

Fordi den jeg har nå ikke har samme funksjonalitet som den jeg hadde tidligere...

Lenke til kommentar

Edit: Ser kan kan endre CSC med denne tastekombinasjonen:

Type *#272*Device IMEI# at Phone dial pad.

Select the CSC that you want

Click Install.

Phone will be rebooted by itself.

Merk at dette sletter alt på telefonen din, så ta en backup først!

 

Tenkte jeg skulle prøve dette på telefonen, får opp en tekstboks der det står TEN har ikke mulighet for å redigere innholdet i boksen, får heller ikke opp andre valg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...