Gå til innhold

Kingdoms of Amalur-studio betaler ikke ansatte (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Huff, spillet her hadde nok for høye ambisjoner fra et rimelig ferskt studio til at det kunne bli noen suksess. De startet jo KoA som et MMO-prosjekt. Edit: Usikker på om det faktisk stemmer når jeg tenker meg om!

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Dette har jeg tenkt en stund nå... før lansering... de har ikke "spill" nok til inntjening...

 

faen, jeg må følge magefølelsen oftere.. :blink:

 

Amalur, ser jo ut som et actionspill i et rollespill-marked... jeg har ikke prøvd spillet av den grunn. Det er noe generisk over hele spillet.

 

I tillegg så kommer de ut kun noen måneder etter det største rollespillet i historien med timesvis av innhold... skyrim.

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Jeg tror problemet med dette spillet var rett og slett at det var multiplatform.

Da skal det lite til for at feks spillerne på Xbox eller Ps3 skal bli mindre interesserte til å kjøpe det hvis det viser seg at spillet blir slaktet på PC pga en dårlig port av brukerne.

Og selvsagt, om spillet ble hacket tidlig (noe det ble) så vil man tape en del kunder også desverre uavhengig av om man gir spillerne gode muligheter til å prøve ut spillet først via en demo.

 

Jeg har spillet selv på Ps3 og mener det absolutt er et ok spill , men jeg kjøpte det ikke til 500kr når det kom og fikk det til 200kr som jeg mener det er verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...