Gå til innhold

– FIFA 13 vil gi mer variasjon i banespillet (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med det er noe de ikke har tatt fatt i enda, med tanke på all tiden som er igjen før release. Men de bør forbedre grafikken. Ikke sånn utrolig, men bildene i artikkelen er fra Fifa13 - altså det må bli bedre enn det der. Ser at Aguero har fått nytt utseende, håper det ikke bare blir med han.

Lenke til kommentar

Unødvendig å fokusere på grafikk når det er så mye å ta tak i når det kommer til gameplay og spillmoduser. Synes de kan vente med grafikkoverhaling til den nye generasjonen konsoller kommer ut, da de vil få mer maskinvare å jobbe med.

 

FIFA ser helt greit ut nå, og jeg merker at jeg bryr meg minimalt om hvordan det ser ut kontra hvordan det er å spille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper at hurtighet ikke er så overlegent som det er nå... Det at Messi er i stand til å smette forbi både 3 og 4 spillere er forsåvidt greit nok, men når en League 2 spiller med høy fart løper fra Barcelonas forsvarsrekke uten videre problemer blir det bare tåpelig....

Lenke til kommentar

Håper at hurtighet ikke er så overlegent som det er nå... Det at Messi er i stand til å smette forbi både 3 og 4 spillere er forsåvidt greit nok, men når en League 2 spiller med høy fart løper fra Barcelonas forsvarsrekke uten videre problemer blir det bare tåpelig....

 

Ikke noe problem i Fifa 12. Fart er balansert perfekt synes jeg. Har ikke noe problemer med å stoppe en rask spiller hvis du har et godt forsvar og possisionerer deg godt.

 

Lenke til kommentar

Dårlig innledning på artikkelen. Setningen "som nok skal klare å holde kontrollen din svett helt til Citys neste ligatittel" favoriserer tydelig City foran United og det er latterlig at ikke dere klarer å skrive en 100% nøytral artikkel når det faktisk handler om et spill.

Lenke til kommentar

Håper at hurtighet ikke er så overlegent som det er nå... Det at Messi er i stand til å smette forbi både 3 og 4 spillere er forsåvidt greit nok, men når en League 2 spiller med høy fart løper fra Barcelonas forsvarsrekke uten videre problemer blir det bare tåpelig....

 

Hvorfor kan ikke en League 2-spiller være hurtig? Men er enig i at FIFA har nerfa farten til midtstoppere.

Lenke til kommentar

Dårlig innledning på artikkelen. Setningen "som nok skal klare å holde kontrollen din svett helt til Citys neste ligatittel" favoriserer tydelig City foran United og det er latterlig at ikke dere klarer å skrive en 100% nøytral artikkel når det faktisk handler om et spill.

 

Det er da for faen ikke Dagsnytt 18 dette her. Alt som skrives på Gamer.no er skrevet med et glimt i øyet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...