Gå til innhold

Tex Murphy trenger deg (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så treg du var med å få ut denne nyheten i dag, da. :p

 

Krysser fingrene for at dette går, men det er ikke veldig mange backers sålangt, og det gjør meg litt bekymret. Snittet per person ligger på over 200 dollar sålangt, og det vil jo naturligvis ikke vare.

 

Redd for at den kommer til å få en skikkelig bråstopp, når blodfansen har gitt alt dem har. Ser det på Space Quest-gutta sin kickstarter, som jeg tror blir den første av de store som ikke klarer målet sitt, selv om den også tok helt av første dagen.

Lenke til kommentar

Så treg du var med å få ut denne nyheten i dag, da. :p Krysser fingrene for at dette går, men det er ikke veldig mange backers sålangt, og det gjør meg litt bekymret. Snittet per person ligger på over 200 dollar sålangt, og det vil jo naturligvis ikke vare. Redd for at den kommer til å få en skikkelig bråstopp, når blodfansen har gitt alt dem har. Ser det på Space Quest-gutta sin kickstarter, som jeg tror blir den første av de store som ikke klarer målet sitt, selv om den også tok helt av første dagen.

Tror nok det vil gå bedre med Tex. Dette er åpenbart en godt planlagt kampanje, med en profesjonell og morsom video og veldig gode rewards.

 

Ting vil nok gå en god del langsommere etter hvert, men jeg regner med de har en del planer for PR osv. Ser jo allerede at de har fått i stand et samarbeid med GOG. Smart trekk.

 

Artikkelen kom forresten sent fordi jeg ikke var på jobb tidligere.

Lenke til kommentar

Absolutt en veldig solid og godt planlagt kampanje, men Tex er jo ikke et husholdningsnavn akkurat. De fleste har hørt om Under A Killing Moon, men flesteparten husker det fordi det tok så utrolig mye plass og pga grafikken, ikke fordi de spilte det og synes det var konge.

 

Ingenting å si på givergleden til blodfansen i alle fall! Det er veldig viktig. Prosjektet har jo også fordelen av at det er en oppfølger, så folk vet hva de får, noe Jane Jensens kampanje lenge led under. (og vel fortsatt lider litt under)

Lenke til kommentar

Nei takk. Hadde de enda satset samme konsept som i Mean Streets (1989), så hadde jeg vært game. Personlig så synes jeg de disse video baserte eventyrspillene ødela mye for sjangeren på 90-tallet. Selv om teknologien er kommet lenger i dag, så begrenser video formatet i stor grad i forhold til animasjon.

Lenke til kommentar

Nei takk. Hadde de enda satset samme konsept som i Mean Streets (1989), så hadde jeg vært game. Personlig så synes jeg de disse video baserte eventyrspillene ødela mye for sjangeren på 90-tallet. Selv om teknologien er kommet lenger i dag, så begrenser video formatet i stor grad i forhold til animasjon.

 

Det er vel derfor Gabriel Knight 2, Pandora Directive, Under a Killing Moon, Bad Mojo, Black Dahlia etc etc regnes som noen av tidenes beste spill......

 

Dessverre har dag to vært en katastrofe i forhold til første dagen, litt som jeg fryktet. Rundt 25000 med en som gav 5000, og veldig få backere. Kommet over 150000 nå da, men må holde et snitt på 10000 per dag for å klare dette, og om det synker i morgen tilsvarende som det har gjort i dag, så er de i vanskeligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...