Gå til innhold

Battlefield får premiumtjeneste (iPad, iPhone, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ein premium kniv! Fire gongar skarpare, laga i Unobtainium med Hello Kitty-logo på bladet. I can't wait!

 

Frå spøk til revolver: Dei kan jo umulig gi spelarane tilgang til noko anna enn våpen og utstyr som _ser_ annleis ut. Å gi dei med premium tilgang til overlegne våpen vil jo ikkje bli spesielt populært. Då kan dei like godt gå over til F2P...

 

Farg meg uinteressert fram til dei kan fortelje meg at Premium også gir tilgang til framtidige map packs eller liknande.

Lenke til kommentar

Leser bare gjennom alle de latterlige kommentarene her. Utenom meg er det en person som har maktet å ikke kommentere negativt på dette.

 

Det er ikke noe negativt med dette. Har COD blitt dårligere på bakgrunn av Elite? Har noen fått en konkurransefordel av Elite? Er det da noe å klage over? Nei, nei og atter nei.

 

Sagt det før og sier det igjen. Skjemmes mer og mer over å være gamer. Det eneste folk forbinner gamere med er syting og klaging på høyt nivå.

Lenke til kommentar

Enig med deg Mala. Det er da samme for meg så lenge det ikke har noe som helst å si for oss andre som ikke ønsker å betale noe ekstra, så klarer jeg ikke se hvorfor dette er noe negativt.

 

 

At jeg synes slikt er bare tull og tøys, så kommer deg jo oss litt mer "mature" spillere godt at Dice og EA tjener mer penger slik at Dice får et størst mulig budsjett på neste Battlefield! At dette er noe de legger til etterpå, etter at de har brukt mye tid på å perfeksjonere det som faktisk har noe å si, altså selve spilleopplevelsen og selve spillet, og at det ikke er noen integrert del av spillet fra starten.

Lenke til kommentar

De må bare kjøre på.

Men det forteller en hel del om holdningen EA har til kunder. For min del er dèt nok til å takke høflig nei om det er en EA- logo på coveret.

 

At DICE skulle få et enda større budsjett på neste spill tror jeg betyr fint lite. De klarer/vil ikke fikse enkle problem som kunne gjort spillopplevelsen dobbelt så bra. Da er det ikke penga det står på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...