Gå til innhold

Motorolas nye nettbrett er lansert i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorola er utdatert, Amerikansk teknologi som verden like gjerne kunne vært forruten. Det er ikke mye fra de over dammen som har den samme WOW-faktoren som mange av de andre produktene i samme segment.

 

Men igjen... Vi her på bjerget tenker vel mer på hva ting koster enn hva vi får ut av investeringene våre.

Lenke til kommentar

Motorola er utdatert, Amerikansk teknologi som verden like gjerne kunne vært forruten. Det er ikke mye fra de over dammen som har den samme WOW-faktoren som mange av de andre produktene i samme segment.Men igjen... Vi her på bjerget tenker vel mer på hva ting koster enn hva vi får ut av investeringene våre.

 

Bytt ut Motorola med Apple i innlegget ditt, så har vi en start på sannheten om teknologi.

Lenke til kommentar
Motorola er utdatert, Amerikansk teknologi som verden like gjerne kunne vært forruten. Det er ikke mye fra de over dammen som har den samme WOW-faktoren som mange av de andre produktene i samme segment.Men igjen... Vi her på bjerget tenker vel mer på hva ting koster enn hva vi får ut av investeringene våre.
Bytt ut Motorola med Apple i innlegget ditt, så har vi en start på sannheten om teknologi.

 

For meg var Motorola interessant i 1995/96 da de lanserte Microtac telefonene sine. Etter det var det bare tull og dritt fra den kanten. Ikke rart de trakk seg ut av Norge.

Har ikke noe svar til Apple-påstanden din :-)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Motorola er utdatert, Amerikansk teknologi som verden like gjerne kunne vært forruten. Det er ikke mye fra de over dammen som har den samme WOW-faktoren som mange av de andre produktene i samme segment.Men igjen... Vi her på bjerget tenker vel mer på hva ting koster enn hva vi får ut av investeringene våre.

 

Samt at vi ikke lager noe innen slik elektronikk som duger?

Lenke til kommentar
Motorola er utdatert, Amerikansk teknologi som verden like gjerne kunne vært forruten. Det er ikke mye fra de over dammen som har den samme WOW-faktoren som mange av de andre produktene i samme segment.Men igjen... Vi her på bjerget tenker vel mer på hva ting koster enn hva vi får ut av investeringene våre.
Bytt ut Motorola med Apple i innlegget ditt, så har vi en start på sannheten om teknologi.
For meg var Motorola interessant i 1995/96 da de lanserte Microtac telefonene sine. Etter det var det bare tull og dritt fra den kanten. Ikke rart de trakk seg ut av Norge.Har ikke noe svar til Apple-påstanden din :-)

 

Når Motorola laget smart telefonen Motorola Milestone så var dette på den tiden den mest avanserte telefonen du kunne kjøpe. Den hadde alt. Om du ikke har hørt om den så er det ikke så rart, det kommer an på hvor mye du følger med på den fronten. Du fant heller ikke denne i butikkene i Norge, men kunne bestille den via webshop. Denne var ganske sikkert en del av årsaken til at Motorola med tiden ble solgt i Norge igjen. Før denne så var det jo bare Razr klapptelefoner de lagde og likevel solgte de bra i USA visstnok.

Lenke til kommentar

Har i dag skaffet meg xoom 2 brettet. Prøvde 8,2" versjonen, men valgte 10" da den passet meg best. Alt gikk på skinner i oppstart, enkelt i bruk. Største grunn til at jeg valgte xoom var at jeg ville ha et brett med android. funker veldig greit med google på pc, brett og mobil. alle kontoer synkroniseres. Koblet til tv

 

Genialt med hdmi ut på enheten. Er vel ikke noen andre som har dette uten adapter?

 

Var litt usikker før jeg kom hjem, men er allereie skråsikker på at jeg har valgt rett brett....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...