Gå til innhold

Anmeldelse: Ridge Racer Unbounded (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler utviklere har fjernet tingene som gjorde tidligere Ridge racer spill unike. Dette virker som et litt påtatt forsøk på å gjøre spillet mer tilgjengelig, men problemet blir da at spillet, i motsetning til tidligere installasjoner ikke står ut fra mengden.

 

Joda, kanskje endringene på en måte gjør spillet noe mer underholdene sånn isolert sett, men RR har liksom vært serien en kan gå til for en annerledes opplevelse når en trenger noe annet enn (semi-)simulatorene og burnout,NFS og alle deres kloner.

 

RR skal handle om drifting i litt sterile, men samtidig stilige omgivelser, med en nostalgisk 90-talls wibe. Ikke noe krasjing og annet dill som søker fokuset vekk fra den rene kjøringen...imo

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Etter å ha lekt seg med Trackmania, får editoren egentlig en kjedelig smak i Ridge Racer. Jeg synes den begrenset så alt for fort hva man kunne sette inn på banene sine. Greit nok, jeg skjønner at det trengs begrensninger, men de var svært avgrenset synes jeg, og pc versjonen burde takle mye mye mer enn hva den gjør.. Angrer på kjøpet... Alt ble for standard, og jeg følte jeg hadde gjort alt før, men alt var bedre i andre spill.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Ridge Racer 7 for et par år siden, men betalte heldigvis ikke mer enn GBP 15 fra Amazon UK. Det er det kjedeligste kjørespillet jeg har spilt. Like kjedelig som Daytona USA er det faktisk.

 

Siden det nå har kommet et nytt spill i serien, og jeg så at spillet er anmeldt, tok nysgjerrigheten overhånd. Jeg måtte lese anmeldelsen og karakteren.

 

Men jeg klarer ikke forstå hva som er moro med slike spill. Kjørefølelsen ligner Mario Kart på islagt bane.

 

Vel, det hadde jo vært kjedelig hvis alle hadde lik smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...