Gå til innhold

Saksøkes for å ha sendt SMS til kameraten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja denne jenta har åpenbart skyld og bør få lovens strengeste straff. Men de stakkars menneskene på motorsykkelen burde ikke gi seg så lett, jeg foreslår søksmål mot samtlige i denne grusomme voldsmannens omgangskrets. Tenk om han satt i bilen sin og tenkte på en venn eller hans foreldre? Slikt tar konsentrasjon fra veien og det er åpenbart at både venner og familie er skyldige i denne saken. Saksøk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tragisk illustrasjon av hvor alvorlig det er å være uoppmerksom i trafikken. Noen ganger går det bra, andre ganger ikke. Det er litt patetisk og syltynt av advokaten til paret på motorsykkelen å anklage Shannon Colonna for medvirkning, men det er jo forståelig at det hardt skadde paret prøver frustrert å ta et hvert halmstrå de kan. Jeg regner med og håper kravet blir avvist og at sjåføren Kyle Best får ta hele ansvaret selv. Han burde åpenbart ventet med å lese meldingen til han kunne gjøre det trygt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Får håpe hun får samme straff som han norske bildesperadoen som nesten tok livet av en småby med et dødelig våpen.

 

Nå skal det sies at han i sin panikk flyktet så røyken sto og kjørte over voksne og barn.

Endret av War
Lenke til kommentar
Får håpe hun får samme straff som han norske bildesperadoen som nesten tok livet av en småby med et dødelig våpen.

 

Nå skal det sies at han i sin panikk flyktet så røyken sto og kjørte over voksne og barn.

 

Nå skal det sies at du lyver.

 

Han kjørte over en tå og en dame fikk noen skrubbsår fra å ha snublet når hun flyttet seg for bilen. Den eneste som endte med skader var nordmannen, med knekt nese og hovent ansikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dama som fikk tåen overkjørt hadde ingenting å gjøre så nærmt en kjørende bil, og har kun seg selv å takke. Kanskje jeg skal gå inn et område de driver fjellsprengning, ta skade fra steinsplinter og hevde at sprengningsarbeiderende forsøkte mord med dødelig våpen?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...