Gå til innhold

Her er Nvidias første billigkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler å lese testen hos techPowerUp av ASUS GTX 670 DCII, kortet ligger jevnt over noen fps høyere enn GTX 680 på de fleste oppløsningene.

 

Test

 

Dette kortet imponerer meg stort!

 

-Deluze

 

Edit: For ikke å snakke om støynivået!

Endret av Deluze
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sikkert bra ytelse, men vil ikke akkurat kalle et kort til 2500,- for et billiggkort.Synest å huske at nVidia har hatt billigere kort enn dette tidligere også.

 

Skal du ha noe billigere så må du også regne med lavere ytelse. Man kan ikke forvente å få et monsterkort til 1500 kroner.

Lenke til kommentar

hmm. kommer aldri til å kjøpe et kort til over 3 høvdinger. Men teoretisk sett om jeg skulle ha gjort det...hadde jeg heller lagt til til noen hundrelapper og satset på et 680 kort. Får vel vente noen måneder og håpe det kommer ned et stykke under 3 lapper. Inntil videre får 6950 min fortsatt holde.

Lenke til kommentar

3500 er for mye for et x70 kort, enkelt å greit

 

Så... navnet på kortet har betydning for hva du mener er en akseptabel pris?

 

På testen fra guru3d har det samme resultat som 680 på bf3 og nesten samme på 3dmark, så da er vel pris i forhold til resultat svært greit på 670.

Lenke til kommentar

Fra hva jeg har lest til nå har kortet normalt en ytelse mellom 7950 og 7970.

 

7950 ligger nå mellom 2900-3200 på komplett

7970 ligger mellom 3600-4000 på komplett

 

Så GTX 670 på mellom 3200-3500 slik som komplett nå har lagt det blir ingen AMD dødare, men legger seg naturlig i mellomsjiktet. Dog et lavere effektforbruk under load er også et bra salgsargument.

 

For 2500 som artikkelen først snakket om hadde dette vært et kjempekjøp :) .

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...