Gå til innhold

- Tenåringer står bak angrepene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-5a6f9

"Så langt har vi ikke funnet noe motiv for angrepene,"

 

Motivet er ren ødeleggelseslyst. Det er slike bandittunger som også går rundt og tenner på barnehager.

 

En fantastisk straff for dem er å ta fra og forby dem mobiltelefoner, dataspillkonsoller og PC'er. For livstid.

Samt noen år bak murene.

 

Slike banditter koster samfunnet enorme summer, summer som vi alle må betale.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan dere kan kalle dem "hackere" eller "hacktivister". Alt de har gjort er jo å overbelaste en server med requests, ikke hacket seg inn på den osv. Greit nok at det er ulovlig og alt det, men jeg ville virkelig ikke kalt det hacking...

 

"Hacking means finding out weaknesses in a computer or computer network and exploiting them" - Wikipedia.

De har ikke funnet en sårbarhet eller noe sånt, de har simpelthen overbelastet serveren som jeg sa i stad.

 

Edit: Snakker om de såkalte "DotNetFuckers", ikke Anonymous.

Endret av bruflot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en gruppe ungdommer fra 14 til 18 kan overbelaste norske sider med slik tyngde (DnB, PST, Norsk Tipping), så sier jeg kjør på! Jo mer jo bedre! Klarer ikke statlige organer sette inn tiltak for å forhindre slikt, så tyder dette bare på at de trenger mer kunnskap, og dermed vil tjene på å øve seg på slike "harmløse" angrep. Var jo tross alt ikke al-qaeda som hakket seg inn i norske våpensystemer. Syns ungene burde blitt tilbudt jobber jeg :) høres jo rimlig ressurssterke ut om de klarer sånt på eget initiativ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Syns ungene burde blitt tilbudt jobber jeg høres jo rimlig ressurssterke ut om de klarer sånt på eget initiativ.

Definitivt en knallgod idé å ansette pøbler til å gjøre "datating" for seg. Den flotte anti-pirat industrien er det jo som kjent ingen problemer med, for eksempel. Million-industri. Så derfor er nok Anonymous den forferdelige stygge ulven her, ingen tvil om det.

 

Forøvrig tror jeg at vi skal ansette taggere til å male malerier for kunstgallerier. Og nazi-pøbler bør absolutt ansettes som profesjonelle fotballspillere, for eksempel. Det er utvilsomt en stort og uuttømmelig ressurs inne i bildet her.

 

Er det bare jeg som synes Anonymous kaster stein i glasshus?

Ja. Er ikke noe nytt at cracker-spawn får trøbbel etter at de har tiltrukket seg og andre uønsket oppmerksomhet. Forskjellen nå er at Anonymous gjør det "offentlig".

 

Flott tiltak, synes jeg.

Endret av nipsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...