Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic mister abonnenter (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var en gjerdesither selv. Forsøkte trial versjonen, som ble mitt første MMO noensinne. Må si jeg ble skuffet, latterlige karakterer, kjedelige quests, uinteressant "main quests" Ikke for å dra alle over en kam, men føler ikke at synet mitt på MMOs er blitt noe bedre

  • Liker 2
Lenke til kommentar

morsomt at et selskap som har rævkjørt så mange titler opp igjennom i form av melking, og egentlig ikke har en eneste skikkelig god spillserie å vise til tjener så rått! De vet hva som selger, det skal de ha.

 

Dette var jo et litt teit utsagn mener jeg. Velger å liste opp noen serier som definitivt er svært gode.

 

Mass Effect

Dragon Age

FIFA

NHL

Battlefield

Skate

Burnout

Crysis

Lenke til kommentar

Synes ikke det er rart. Jeg ble veldig skuffet av Star Wars TOR så jeg spilte ikke mer en den måneden som var inkludert i spillet. Slik går det når man produserer søppel.

 

Kan si mye rart, men jeg synes man drar det litt vel langt når man presterer å kalle The Old Republic for søppel. Det er jo et meget kompetent spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes ikke det er rart. Jeg ble veldig skuffet av Star Wars TOR så jeg spilte ikke mer en den måneden som var inkludert i spillet. Slik går det når man produserer søppel.

Samme her. Latterlig å lage noe som er dårligere enn WOW så mange år senere.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er rart. Jeg ble veldig skuffet av Star Wars TOR så jeg spilte ikke mer en den måneden som var inkludert i spillet. Slik går det når man produserer søppel.

 

Kan si mye rart, men jeg synes man drar det litt vel langt når man presterer å kalle The Old Republic for søppel. Det er jo et meget kompetent spill.

 

hah det var dagens

 

swtor har flere bugs per dags ved launch enn noen andre mmo har hatt sammenlagt og bioware/EA's class balanse team er en gjeng lobotomiserte apekatter som bruker en dungeons and dragons terning for å bestemme hva de skal gjøre

 

dette kommer fra en som har så og si spilt swtor nonstop siden 13 des 2011 og beta siden juni 2011.+7 år med WoW-1år med aion+ 30+dager i det meste av MMO's som har kommet ut siden 2005

det tok bw ca 9 mnd å fikse mortar volley buggen som var siden tidlig beta istedet for det jalla legacy systemet og en world even + pet burde dem heller fixe bugs....og skulle tro dem aldri testa ut nerfs av ting før dem patcha det til live....

alltid likt bounty hunter/trooper(har begger på lvl 50 og rimelig godt gearet)

men etter 1.2 har jeg kviet med å spille det..har spilt arsenal/bodyguard(dps/healer siden tidlig januar på lvl 50 og når dem nerfer begge specsa for å bruke ghostcrawlers quote ang paladins"DOWN TO THE GROUND BABY!" er begge specsa ubrukelige i ops da teamet heller tar en marauder til til dps eller en operative/sorc til healer pga bounty hunter klassen i seg selv er 20-50% dårligere enn andre klasser til healing/dps i identisk gear og rotasjon...og dette har blitt testet og bevist på merc forumet til swtor mens bw sin holding er "working as intended"

 

gjennomsnittlig ops dps for BH er 1000-1150 dps mens feks marauder ligger lett oppe i 1500-1600 dps etter 1.2.

 

brukte å critte 3.8-4k med heatseeker missile før 1.2 (nerf på tracer missile med ca 10% og buff på heatseeker missile på ca 10%)nå etter 1.2c "fixa bug som gjorde at andres debuff fra tracer missile som boosta dmg til heatseeker missile telte med" må man poppe cd's for samme tallene....denne nerfen tok kaka for meg+tankegangen til BW ved å gi 7/8 klasser og deres respektive mirrors interrupt mens 1 avd klasse nemlig Bounty Hunter Mercenary/Trooper Commando ble utestående.....

 

mercenary/commando dps sitt eneste defense i lvl 50 bracket pvp var å drepe motstanderen før ham pga klassen har kun 1 defensive ability(25%dmg reduction som varer 12sek og på 2 min cd)

bioware/EA fjernet dette defenset i 1.2c og gjorde klassen til free kill i pvp

 

ble en liten wall of text her men er min mening og en del fakta om spillet

 

ender opp med diablo 3 når det kommer ut og swcrap havner mest sannsynligvis i "drittspill" eska

 

 

hvis noen lurte på hvorfor jeg holdte med spillet så lenge er det pga jeg hadde tro på at ting ville bli bedre etter hvert..

 

men trist nok ble det ikke slik...ikke rart egentlig når man tenker på det når EA er bak spakene til et MMO blir det penger penger penger så litt til penger så kanskje vi skal tenke på å legge ut noe nytt i spiller så vi kan melke folket litt til

Endret av Ra1dMaX
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fifa er da ein god spillserie :)

 

 

HAHAHA!! det var dagens....

 

Vi har gjerne ulike definisjoner på kva som er ein god spillserie, men dei siste utgåvane av Fifa har gitt meg og mine kompiser mange timer med underholdning.

 

Fifa 12: 8 av 10 hos gamer.

Fifa 11: 9 av 10 hos gamer.

Fifa 10: 9 av 10 hos gamer.

 

Frå min personlige erfaring, og basert på anmeldelse hos gamer.no vil eg sei at fifa er ein god spillserie. Iallefall om ein tenker dei siste utgåvene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes ikke det er rart. Jeg ble veldig skuffet av Star Wars TOR så jeg spilte ikke mer en den måneden som var inkludert i spillet. Slik går det når man produserer søppel.

 

Kan si mye rart, men jeg synes man drar det litt vel langt når man presterer å kalle The Old Republic for søppel. Det er jo et meget kompetent spill.

 

hah det var dagens

 

swtor har flere bugs per dags ved launch enn noen andre mmo har hatt sammenlagt og bioware/EA's class balanse team er en gjeng lobotomiserte apekatter som bruker en dungeons and dragons terning for å bestemme hva de skal gjøre

 

Hva prater du om? Var du der ved launch?

Hittil er dette det reneste MMO'et ved launch som jeg noensinne har spilt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det var ikke et dårlig spill, men var kanskje ikke innovativ nok. Jeg må i alle fall si at leveling var mye gøyere enn i andre mmo jeg har spilt, selv om endgame kunne vært bedre. Historien og voice acting ga mer dybde til mmo-sjangeren, men det var kanskje bare underholdende den første gangen. Personlig sluttet jeg fordi vennene mine sluttet, lav populasjon på serveren og lite tid til spilling. Uansett har jeg ikke noe dårlig inntrykk av spillet.

Lenke til kommentar
Kan si mye rart, men jeg synes man drar det litt vel langt når man presterer å kalle The Old Republic for søppel. Det er jo et meget kompetent spill.

 

Internett er desverre ikke stedet for å få frem nyanserte meninger. Er det ikke KONGE så er per definisjon det SØPPEL :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
morsomt at et selskap som har rævkjørt så mange titler opp igjennom i form av melking, og egentlig ikke har en eneste skikkelig god spillserie å vise til tjener så rått! De vet hva som selger, det skal de ha.
Dette var jo et litt teit utsagn mener jeg. Velger å liste opp noen serier som definitivt er svært gode.Mass EffectDragon AgeFIFANHLBattlefieldSkateBurnoutCrysis

Du glemmer at disse er laget av andre selskaper (Bioware, Dice, Black Box osv...)

EA har vel bare Fifa, NFS og The Sims som er deres eget? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...