Gå til innhold

Så mye koster Samsung-flaggskipet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

]Det er fordi Iphone ikke er verdt den prisen vel :)

 

Det er vel fornuftig å anta at en del ikke synes den hadde vært verdt den prisen om den så kurerte minst tre typer kreft og utraderte AIDS fra verden, siden det er et eplemerke på den. ;)

 

Ya know, evilz. :p

 

Prisen var ok den, telefoner (iallefall nye) pleier vel å starte på rundt 5k uten abbonnement. Blir spennende å se hvordan operatørene prissetter den.

 

 

Lenke til kommentar

Og folk klager på at iphone er dyr til 4890.

 

På tide at du våkner opp. iPhone er dyr med tanke på hvor dårlig spesifikasjoner den har. Samsung Galaxy S II er jo mye bedre enn iPhone 4S, men alikavel er iPhone 4S omtrent 40-50% dyrere enn Galaxy S II.

 

Sammenligner vi specs til pris, så grisebanker jo Galaxy S III iPhone 4S på rubbel og bit. Selv på pris.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er vel fornuftig å anta at en del ikke synes den hadde vært verdt den prisen om den så kurerte minst tre typer kreft og utraderte AIDS fra verden, siden det er et eplemerke på den. ;)

 

Ya know, evilz. :p

 

 

Nei, hvis noe Apple gjorde hadde kurert kreft og utradert AIDS, hadde vi hyllet dem for å legge ondskapen bak seg. Men det er like usannsynlig som at grådige religiøse ledere slutter å utnytte sine følgere på andre måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

" De tar 5190 kroner for den norgesaktuelle 16 GB-versjonen".

 

OneX med 32 GB koster 4800.

 

http://www.prisjakt....t.php?p=1147924

Jeg har bare ett problem med OneX, den tar ikke minnekort. det gjør den umidelbart helt uakuell for meg.

 

Hvor? Det er isåfall veldig intreressant, og telefonen faller ut fra mine aktuelle med en gang. Jeg trenger 32GB.

Du kan iallefall utvide med minnekort denne, så du er ikke fortapt hvis du skulle klare å "bruke opp" internminnet.

 

Waste of money! Fine specs men når den ser så utrolig stygg ut og altfor stor så er prisen 1-2 tusen for høy. Ikke at iPhone kan forsvare prisen heller.

Hva er det som gjør den så stygg? Det jeg kan se av den så er den kanskje ikke kjempe pen, men defintift ikke stygg heller.

Lenke til kommentar

Hvorfor MÅ du ha minnekort? Det er vel like greit å bruke internminne?

Av samme grunn som jeg har mer en en disk og ekstern lagring i PCen min, i tilfelle systemkrasj.

 

Med lagring av bilder, epost, kontakter o.l. på minnekortet (eventuelt en sikkerhetskopi on-the-fly) er ikke alt tapt om telefonen skulle bli ødelagt på en slik måte jeg ikke kan starte den opp eller jeg får feil i internminnet.

Lenke til kommentar

Jeg synes å ha lest at Samsung bare leverer 16GB utgaven i Norge. Håper dette er feil.

 

Hvor? Det er isåfall veldig intreressant, og telefonen faller ut fra mine aktuelle med en gang. Jeg trenger 32GB.

 

http://www.amobil.no/artikler/se-samsung-galaxy-s-iii-i-aksjon/108943

 

Se videoen. Produktsjef for Samsung i Norge nevner (1 min og 15 sekunder inn i videoen) at "alle Galaxy S3 som kommer til Norge vil være utstyrt med 16GB minne".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...