Gå til innhold

The Elder Scrolls Online kunngjort (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er utrolig spent. Blir en utrolig følelse å legge ut på tur fra Elsweyr til Skyrim, og kanskje hoppe på en båt og ta turen til Summerset Isle.

 

De starter nok åpenbart med en eller to regioner, men utvider over tid. Er spent på hvor de starter. Cyrodiil er vel et åpenbart valg.

 

Bare håper de klarer å leve opp til stedene man allerede har besøkt i spillene, og klarer å bygge gode varianter av provinsene som bare er beskrevet i enspillerserien.

 

Off topic: Tipper 90% av kommentarene som kommer er negative. Man har jo tross alt sett fonten til tittelen, og da vet man mer enn nok!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er utrolig spent. Blir en utrolig følelse å legge ut på tur fra Elsweyr til Skyrim, og kanskje hoppe på en båt og ta turen til Summerset Isle.De starter nok åpenbart med en eller to regioner, men utvider over tid. Er spent på hvor de starter. Cyrodiil er vel et åpenbart valg.Bare håper de klarer å leve opp til stedene man allerede har besøkt i spillene, og klarer å bygge gode varianter av provinsene som bare er beskrevet i enspillerserien.Off topic: Tipper 90% av kommentarene som kommer er negative. Man har jo tross alt sett fonten til tittelen, og da vet man mer enn nok!

Vi har da strengt tatt besøkt alle regionene i det første spillet, selv om det visuelle kanskje ikke er helt representativt for opplevelsen vi får servert til neste år.

 

Forholder meg egentlig litt skeptisk. Har vanskelig for å tro at det som gjør TES så bra lar seg overføre til MMO-format. Men vi får se.

 

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg gidder å ha noen tanker om dette før de første videoene dukker opp. Følger de den vanlige MMO oppskriften er dette spillet dømt til døden for min del ihvertfall, for Elder Scrolls spillene er grunnen til at jeg nettopp ikke spiller MMO's.

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Off topic: Tipper 90% av kommentarene som kommer er negative. Man har jo tross alt sett fonten til tittelen, og da vet man mer enn nok!

 

ROFL! I hear ya!

 

Litt mer Offtopic: Tenker du på Piranha fansen? Hvis så var du nok litt uheldig med at det vær kun de mest pro som postet i R2 tråden. Finnes også Piranha fans her på forumet som er mer nyansert (er ikke Pinranha fan selv).

 

Tenker du på alle som mener at; "TES skal være single-player punktum!", så har jeg nok et skeptiker bein i den leiren jeg også. Mye av det som har vært bra i TES er jo nettopp at du er den store helten i i en åpne verden for dine føtter. Hvordan skal man klare å overføre dette til MMO som har veldig mye statisk og lukket ved seg. Dessuten hva med loren. Se bare på hvor helstøpt denne var i Warcraft (spesielt 1 og 2) og hvor mye surr det ble da 30 forskjellige skulle skrive quest i WoW uten å ha gjort hjemmeleksa si, og eller falt for fristelsen å spille på alle mulige filmtitler.

 

Og ikke minst hva vil framtida gi? Er dette begynnelsen på slutten for TES singleplayer? Todd Howard er vel ikke på dette MMO prosjektet, så det er lov å håpe det fortsatt vil satsen på singleplayer.

 

Bare håper de klarer å leve opp til stedene man allerede har besøkt i spillene, og klarer å bygge gode varianter av provinsene som bare er beskrevet i enspillerserien.

Er det noe jeg er relativt trygg på så er det dette. Dette lykkes man alltid med (tenk WoW Lotro etc.)

 

De starter nok åpenbart med en eller to regioner, men utvider over tid. Er spent på hvor de starter. Cyrodiil er vel et åpenbart valg.

Veldig spennende tanker her som du meget mulig kan få rett i. Støtter deg på dette. AoC valgte jo litt samme tilnærming med Hyboria (hvor de valgte Cimmeria, Aquilonia og Stygia) og ikke hele Hyboria.

 

AoC kan også bli en slags mal mtp den fine blandingen mellom singleplayer instanser og multiplayer.

 

Fra artikkelen dog virker det som om Zenimax legger seg på mest coop variasjon og ikke så mye konflikt/PvP?

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Er utrolig spent. Blir en utrolig følelse å legge ut på tur fra Elsweyr til Skyrim, og kanskje hoppe på en båt og ta turen til Summerset Isle.De starter nok åpenbart med en eller to regioner, men utvider over tid. Er spent på hvor de starter. Cyrodiil er vel et åpenbart valg.Bare håper de klarer å leve opp til stedene man allerede har besøkt i spillene, og klarer å bygge gode varianter av provinsene som bare er beskrevet i enspillerserien.Off topic: Tipper 90% av kommentarene som kommer er negative. Man har jo tross alt sett fonten til tittelen, og da vet man mer enn nok!

Vi har da strengt tatt besøkt alle regionene i det første spillet, selv om det visuelle kanskje ikke er helt representativt for opplevelsen vi får servert til neste år.

 

Forholder meg egentlig litt skeptisk. Har vanskelig for å tro at det som gjør TES så bra lar seg overføre til MMO-format. Men vi får se.

 

Det er jo på ingen måte representabelt. Correct me if I'm wrong, men så vidt jeg kan finnes ikke engang White Gold Tower i Arena.

Lenke til kommentar

Som sikkert mange andre blir jeg spent over nyheten. Men jeg hadde heller sett et nytt bra singleplayerspill med mulighet for coop spilling i føreste omgang.

 

Samtidig så sitter SW-TOR ferskt i minnet, og spillet var en stor skuffelse for meg personlig. For mye fokus ble satt på voice acting, ikke nok på fungerende gameplay og åpne verdner, explore what? Håper dog at Zenimax vil overraske meg positivt.

Lenke til kommentar

Det er jo på ingen måte representabelt. Correct me if I'm wrong, men så vidt jeg kan finnes ikke engang White Gold Tower i Arena.

 

Tror han tenker på Daggerfall. :)

 

Tror ikke det ass. Han sier jo det første spillet, og Arena er det eneste spillet du kan dra over hele kontinentet. Daggerfall er helt utrolig massivt, men har likevel færre regioner enn Arena.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...