Gå til innhold

Nå er Nvidias råtass offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tollvesenet kan faktisk brenne i H***** , slik dere opplever det her gjør jeg med ca hver tredje pakke. De har ikke noe press på seg for å levere eller gjøre en god jobb på noe som helst måte og det merkes...

 

Merket Trollet i meg blusset opp når jeg leste dette ARGHHH

 

En pakke kan bruke 2 virke dager fra USA, hadde pakken fått lov til å fortsette med Fedex hadde jeg fått pakken levert der jeg var når de ringer samme dag som annkomst, som feks på jobben. Men kommer pakken i kloen på Tollen når pakken feks koster over 200 kr (som forøvrig er en latterlig lav pris som har stått altfor lenge og er Postens store melkeku for å sitere en ansatt av posten.no, burdet minst vært satt opp til 1000kr) må man bare smøre seg med den største tuben tålmodighet man kan finne.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ser jo videre ut som en Ren Papir Lansering da, kan nesten virke som 680 gtx også var det men sannheten med dette kortet er nok heller at det har solgt i bøtter å spann.

 

AMD liker nok dette svært lite, nVidia kom Kraftig tilbake etter en for sen lansering av sin serie litt for kraftig etter AMD sin smak skulle jeg mene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...