Gå til innhold

Sniktitt: Medal of Honor: Warfighter (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visst de klarer å gi ut MP uten alle bugsene og glitchene som BF sliter med kommer det nok til å bli kjøp fra min side. Føler litt at Dice ikke fikser opp i feilene de gjør fort nok. F,eks Dart glitchen burde vært fikset den første uken å ikke 6 mnd etterpå.

Lenke til kommentar

Visst de klarer å gi ut MP uten alle bugsene og glitchene som BF sliter med kommer det nok til å bli kjøp fra min side. Føler litt at Dice ikke fikser opp i feilene de gjør fort nok. F,eks Dart glitchen burde vært fikset den første uken å ikke 6 mnd etterpå.

 

spesielt når dart glitchen ikkje kom i før dei rebalanserte våpen attatchment som var mindre ein 6 månder siden.....men bf3 har støre probem der jet kan kun ta jet og det er sykt let og ungå raketer selv med ein MAW som går treigere ein ein som sprinter

 

men til saken, er mer intresert i CoD sm ikkje er modern warfare serien. spørsmålet mitt er no korleis multiplayer vil bli? eller blir det mest fokus på singel player? håper det ikkje blir som modern warfare og heller mer lagspill over lone wolf fokus

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Har mine tvil i at de klarer å tilføre noe nytt, men forhåpentligvis er det ikke like mislykket som MoH 2010. Hvis de benytter alle mulighetene i frostbitemotoren kan det jo være at det blir litt artig alternativ til CoD med tanke på at man kan ødelegge vegger etc. Nå kommer det jo snart utvidelsespakke til bf3 som kanskje vil ligne litt, men hvis MoH har litt annerledes utforming på brettene kan jo det være verdt et par hundrelapper...

 

edit: er forresten VELDIG enig i at dice bruker alt for lang tid på å fikse bugs i bc2 og bf3. I min bok har bf3 vært i beta fram til nylig noe som er ganske tragisk. Lurer på om det er EA som holder igjen eller om det er dice som er slappe.

Endret av DeepW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...