Gå til innhold

Nettmøte: Altibox stiller til nettmøte på torsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elending ytelse på Youtube har lite med trådløst å gjøre. sitter selv på 25/25 linje fra altibox, kablet linje og youtube er treigt(på buffring) og stopper som bare pokker i tid og utide. og jeg vet om mange som sier det samme om "Lyse" (altibox på stavangersk).

 

Så Tommy K er langt fra alene om å oppleve det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elending ytelse på Youtube har lite med trådløst å gjøre. sitter selv på 25/25 linje fra altibox, kablet linje og youtube er treigt(på buffring) og stopper som bare pokker i tid og utide. og jeg vet om mange som sier det samme om "Lyse" (altibox på stavangersk).

 

Så Tommy K er langt fra alene om å oppleve det.

 

Hei,

 

bruker du noen andre DNS-servere enn altibox sine (f.eks. Google sine, eller OpenDNS)? Altibox har nemlig tilgang til Youtube cache-servere i nettverket sitt, men dersom du ikke gjør navneoppslag via Altibox sine servere risikerer du å gå glipp av denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Jeg føler en skuffelse på de svarene "Leif" ga i artikkelen. Mannen var alt for generell og henviste så og si alle til en underleverandør for svar.

 

Hvorfor møtte han/de da opp til nettmøte?

Årsaken til at folk stiller spørsmål er fordi man heller vil ha et svar fra sentralt hold fremfor 1000 mulige forskjellige svar hos helpdesk'en til aktuelle leverandørene.

 

En annen ting er at utbyggingshastigheten til fiberleverandørene går for tregt. Mellom 6 og 10 mnd ventetid på et produkt er for lenge.

 

Jeg forstår dog hvorfor, Relacom og dets respektive konkurrenter har masse å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flere svar som mangler.

jeg var ( antagelig ) en av de første som stile 3 spørsmål og ingen av dem er det svart på.

 

jeg regner med at det er fler som har opplevd det samme

 

 

forøvrig så var det helt stile på oversikten til hardware , etter at de hadde annonsert nettmøtet

jeg hadde forventet en liten artikkel på nettsidene

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Det er flere svar som mangler.

jeg var ( antagelig ) en av de første som stile 3 spørsmål og ingen av dem er det svart på.

 

jeg regner med at det er fler som har opplevd det samme

 

 

forøvrig så var det helt stile på oversikten til hardware , etter at de hadde annonsert nettmøtet

jeg hadde forventet en liten artikkel på nettsidene

 

 

Må jo være en vits hele greia..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...