Gå til innhold

One Call Faktura får månedspris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ringer du lite er det vel nå Talkmore Link og Chess Amasadør som gjelder.

 

Amasadør? Chess har for øyeblikket ingen abonnement eller kontantkort ved dette navnet...? Chess Premium kan imidlertid være et godt valg for noen, kanskje spesielt hvis man som oftest fører korte samtaler (+ SMS til 29 øre)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med Telipol Mobil Mini? Er det noen som har erfaringer med Telipol som selskap?

 

Jeg forstår abonnementet slik at en får 100 gratis minutter (ingen oppstartspris). Sms koster 49 øre. Forskjellen mellom dette abonnementet og OneCall Faktura er at Telipol har 59 kr minimumsfaktorering, mens OneCall har 49 kroner avgift.

Lenke til kommentar

Hva med Telipol Mobil Mini? Er det noen som har erfaringer med Telipol som selskap?

 

Jeg forstår abonnementet slik at en får 100 gratis minutter (ingen oppstartspris). Sms koster 49 øre. Forskjellen mellom dette abonnementet og OneCall Faktura er at Telipol har 59 kr minimumsfaktorering, mens OneCall har 49 kroner avgift.

Chess Premium blir billigere. 60 øre/min, 29 øre/SMS, ingen minstefakturering eller oppstart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ringer du lite er det vel nå Talkmore Link og Chess Amasadør som gjelder.

 

Amasadør? Chess har for øyeblikket ingen abonnement eller kontantkort ved dette navnet...? Chess Premium kan imidlertid være et godt valg for noen, kanskje spesielt hvis man som oftest fører korte samtaler (+ SMS til 29 øre)

 

 

Det finnes Chess Ambassadør ja....

Sjekk linken under!

 

https://www.chess.no/abonnement/forhandler/?distid=451

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...