Gå til innhold

Minitips: Smart plassering av bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at "tips" som dette nærmest er en fornærmelse mot hardware.no's lesere.. Gi brukerne av hardware.no skikkelige tips! (snip...)

 

Helt enig. Jeg og mange andre kunne ønsket hw.no var mere communitystyrt. La brukere, som deg f.eks, skrive artikler og la dem bli postet på, eller forfremmet til, frontsiden.

 

Det er ingen tvil om at det er mange her som besitter mye nyttig informasjon som flere kunne hatt fordel av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er det. Men nettverket bør bestemme seg for "målgruppen". Det er forskjell på at en med lite IT-kunnskaper søker råd i forumet, og de som leser artiklene som de spyr av seg med lav sko.

 

Om det skal komme mange slike "tips" så foreslår eg at de lager en egen del av nettverket som heter "PC og sånt", og linke det inn mot VG, DB osv. Da treffer de rett målgruppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Suttrer fælt på denne artikkelen. Likevell er det nok av og det kommer stadig nye tråder på forumet om folk som klager over at sin bærbare blir varm og/eller at den støyer. HW.no har nok flere besøkende på sin nettside enn de som er IT guruer og de som tror de er IT guruer.

 

Dog når det er sagt, så er Cooler Master U2 og Cooler Master U3 bedre kjøler enn Cooler Master NotePal ErgoStand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...