Gå til innhold

Turnering i Street Fighter X Tekken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ingen grunn til at gems ikke skal være lovlig i denne turneringen, da argumentet for å ikke bruke dem i andre turneringer, er tidsbruk. Dette kommer ikke til å være noe problem når vi spiller online, da alle har lagret sine gem pre-sets. Auto block og auto tech burde likevel være ulovlig uansett etter min mening.

 

@Alphons: Det er jo absolutt ikke det samme som SF4 selv om vi ikke bruker gems, men jeg kunne også ønske at de var lovlige!

Lenke til kommentar

Hei.Den holdes på Internett.

 

Hei på deg og.

 

Regnet med det men måtte spørre.

Regner for øvrig med også at det blir turnering i tekken versjonen når den kommer, og tar det da siden jeg ikke gidder og kjøpe begge versjonene.(og ja, har spilt for det meste tekken opp gjennom, men det har jo blitt litt streetfighter og:) Men for denne gang, måtte den beste vinne!

Lenke til kommentar

Vil bare si tusen takk for deres involvering ved å arrengere online turnering med premier!

 

Det er synd at det norske fighting game communitiet ikke er på topp om dagen, noe som resulterte i dårlig påmelding og "oppmøte" til turneringen. Jeg vil i hvertfall vise at jeg satte pris på det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...