Gå til innhold

Kanskje kommer Facebook-telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidenes dårligste markedsføringsidé fra HTC, og et tegn på gryende desperasjon. Det finnes vel ikke en eneste smarttelefon som ikke har rimelig greie muligheter for å oppdatere seg med dagens ubetydelige fjas på Fjesboken - for de stakkars sjelene som er hekta på slikt...skrekk og gru...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns ikke facebook er sentralt for generell mobilbruk, og har ingen tro på at det fokuset er nok til å gi produktet "it" faktor nok til å bli en suksess. Ny design for å annerkjennes de motebevisste som vil fronte det uansett fordi det er nytt (HTC ligger sånn sett midt på treet i å klare dette, i mine øyne). kombinert med heftige spesifikasjoner som gjør selgere og eksperter ivrige etter å anbefale produktet, tror jeg er viktigere for å lage en toppmodell. Antar at det er ønskelig fra de fleste produsenter.

 

F.eks iPhone har it-faktor pga. design og fordi det er et godt brukervennlig alternativ til android (som tross alt er dominerende for tiden), og er den best selgende telfonen for tiden. Samsung Galaxy S/N osv fordi de har den nest mest populære mobilen (galaxy serien er kritikerrost og gir derfor effekt på salg av nye modeller) og fordi den får god kritikk. HTC selger godt i norge, men er jo tross alt på global skala fremdeles en flue. Når apple med sin "ene" telefon, samsung, og billigmerket ZTE, og LG - som i mine øyne er svært ukjent for mange, går forbi HTC, har de mye å jobbe med om de skal overleve. Beats-interregring og "sporty" one-design holder ikke lenge, og i alle fall ikke facebook-intergreing. Det finnes jo! Har vært mange slike "brand-telefoner" før, og ingen slår ann. Sony Ericsson Play, Nokia N-Gage (eller noe)...

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg første møte med en sjef litt høyere opp enn prosjektgruppen som har kommet på dette konsptet:

 

«Det er en egen telefon hvor alt av Facebook's egenskaper er lett tilgjengelig!»

«Men den kjører fortsatt Android?»

«Ja, men med egne Facebook-integrerte applikasjoner på toppen!»

«Vil disse Facebook-applikasjonene kunne kjøre på våre andre enheter som bruker Android?»

«Vel, teknisk sett går det fint, men..»

«SHIP TO ALL THE ANDROIDS!»

 

Og vips så var spesialtelefonen en helt vanlig telefon, men med Facebook-logo på utsiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...