Gå til innhold

Tidligere Infinity Ward-topp åpner studio (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste den mannen gjorde var:

Lage twitter konto, få følgere, ta i mot dritt (97%) som han skulle rapportere tilbake, så komme med nyheter (DLC slipp,Nerf av våpen etc) samt stille opp til streamin osv.

 

Jeg opplevde hans stilling som lav, dvs han hadde ikke noe makt til og faktisk forandre noe, det kan vi vel se til dags dato ingame..

 

Og alle husker vel: "Fuck last stand" Men hva kom som death streak?

 

Nei den mannen er død for min del, makan til løgner!

Endret av RoyalGard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Robotokis nettside er allerede oppe og går, og selskapet søker nå etter nye medarbeidere til det kommende prosjektet."

 

Men å legge en link til denne er for mye jobb? Ja, jeg kan google, men når dere har 3-4 linker til deres egen side, kunne dere da tatt 20sek til å legge til link til Robotoki's nettside.

 

http://www.robotoki.com/

 

Lenken skulle selvsagt være med, men det hender at et og annet faller ut når vi publiserer ting før vi har fått i oss dagens dose koffein. :blush:

 

Takk for tilbakemeldingen din.

Lenke til kommentar

hvilke talenter? det å melke kyr er jo bondens oppgave.

 

Vell nå er det jo bare EA og Activision som benytter seg av denne melkingen. De er kun ute etter å tjene penger på produktet så fort som F, også samme om det går utover spillbarheten. Fordelen til EA nå er at alle nyere spill som kjøpes på PC linket opp mot Origin, så man kan ikke selge spillet med key om man har brukt den. Fordelen til de også er at PC spill ikke kan byttes inn eller selges pga key.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...