Gå til innhold

Nå er Googles skylagring endelig her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man ikke bruke plassen man allerede har kjøpt og betalt for hos Google, hos gmail osv.. latterlig.. og noe som gjør applikasjonen lite hensiktsmessig. Da kan jeg bare fortsette og bruke InSync..

Jeg trykket oppgrader på drive.google.com, og fikk da foreslått å oppgradere min lagring som jeg har kjøpt på Picasa. Tar det som et tydelig tegn på Google-tjenestene er samlet og du kjøper lagring på samme sted.
Lenke til kommentar

Får man ikke bruke plassen man allerede har kjøpt og betalt for hos Google, hos gmail osv.. latterlig.. og noe som gjør applikasjonen lite hensiktsmessig. Da kan jeg bare fortsette og bruke InSync..

Jeg trykket oppgrader på drive.google.com, og fikk da foreslått å oppgradere min lagring som jeg har kjøpt på Picasa. Tar det som et tydelig tegn på Google-tjenestene er samlet og du kjøper lagring på samme sted.

Jepp. Jeg får beholde min tjeneste som er 20GB ekstra for $5 i året (jepp, året). Den muligheten mister jeg hvis jeg endrer plan, både opp og ned i kapasitet

 

Håper de kan tilby samme Dropboxfunksjonen "packrat". Altså at alle revisjoner lagres bakover i tid. altså ikke bare de siste 30 dager.

 

http://support.google.com/drive/bin/answer.py?hl=en-GB&answer=2409045

File versions and storage space

 

We'll automatically delete old versions after 30 days or 100 revisions, unless you choose not to automatically delete them. If something isn't set to be automatically deleted, it'll take up storage space.

Lenke til kommentar

Har PCer og annet blitt gratis? NASet hadde jeg fra før av, så å ta i bruk Cloud Station kostet meg ingen ting. :)

 

Den ekstra lagringsplassen er gratis for de aller fleste. Å forefekte at man får "gratis" lagringsplass når man setter opp utstyr selv er ganske meningsløst, hvorfor har du en 6TB NAS stående som der du ikke har brukt lagringen til noe annet? Det er ikke særlig vanlig, og å framstille det som en gratisløsning er fjernt fra virkeligheten for 99% av brukerene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...