Gå til innhold

EA vil lage «onlineuniverser» (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir vel 499kr per spill årlig da... så kommer spill kjøp til 599 og dlc til 110kr pr stykk utenom(6 stykk pr år).

 

hva med hacking,phishing?... etc vil vel bli mere av det... når man kjøper allt, vil mann tro folk ikke er interessert i å registrere hoved kontoen til ps3/x360/pc over allt, for å få denne statten fra disse sidene... med alle rettighetene gamere har misted i endeløse eulas, blir det nok et rent helvete å få kontoen tilbake, etter hacking,phishing. de fleste kommer jo til å ha flere tusen brukt på spill inne på disse kontoene. er ikke bare bare å miste allt da.

Lenke til kommentar

Huh, kult konsept. Spørsmålet er om de greier å lage betydningsfult innhold som samtidig ikke er for betydningsfult for kjerneopplevelsen.

 

Gi belønning til de som velger å bruke dette, men ikke straff de som velger å utebli. Kanskje kan dette til og med hjelpe til med å knuse bruktsalg og piratkopiering også.

 

Er forresten spent på å se hvor lang tid det tar før anti- EA aktivistene begynner å kommentere søppel og usakeligheter her.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Huh, kult konsept. Spørsmålet er om de greier å lage betydningsfult innhold som samtidig ikke er for betydningsfult for kjerneopplevelsen.Gi belønning til de som velger å bruke dette, men ikke straff de som velger å utebli. Kanskje kan dette til og med hjelpe til med å knuse bruktsalg og piratkopiering også.Er forresten spent på å se hvor lang tid det tar før anti- EA aktivistene begynner å kommentere søppel og usakeligheter her.

 

Beklager at det tok så lang tid før jeg kom :)

Men jeg skal ikke være så usaklig. Jeg må bare påpeke at EA får kose seg. Det blir sikkert en kjempesuksess mtp på stabiliteten til f.eks Autolog og Battlelog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...