Gå til innhold

Du trenger ikke å betale for Dota 2 (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er rimelig lei av dota sjangeren nå, men tror jeg skal teste dette likevel.

 

Om du har spilt DotA på Battle.net så har du ikke noe grunn egentlig til å spille Dota 2 da det 99% klon.

Og akkurat det er det jeg liker med Dota 2. Det er helt fantastisk morro og de har lagt til en grunn til å ikke være drittkaster og heller være vennelig/hjelpsom.

Lenke til kommentar

Er rimelig lei av dota sjangeren nå, men tror jeg skal teste dette likevel.

 

Om du har spilt DotA på Battle.net så har du ikke noe grunn egentlig til å spille Dota 2 da det 99% klon.

Og akkurat det er det jeg liker med Dota 2. Det er helt fantastisk morro og de har lagt til en grunn til å ikke være drittkaster og heller være vennelig/hjelpsom.

 

Spilte Dota på battle net en del år tilbake på lan, men i et par år nå har jeg testet ut HoN og Demigod, det holder for min del :p

Lenke til kommentar

Synd Heroes of Newerth er et mekanisk sett bedre spill, mens DotA 2 går av med seieren siden Valve har en større lommebok [og bedre rykte].

Misliker sterkt denne f2p-modellen disse spillene har inntatt siden jeg misliker at spillere blir differensiert iforhold til penger betalt. Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte HoN før f2p ville jeg aldri spilt det.

 

S2, de som lagde HoN uttalte seg at de aldri ville ta betalt for heroes osv osv osv osv, men vi ser nå hvordan det er i dag, så stiller meg skeptisk til at Dota 2 skal bli free2play uten at de som betaler får tilgang til heroes osv andre ikke har.

Lenke til kommentar

Bra greier!

 

Tror dette har mye med at de har lyst til aa naa ut til den helt sinnsyke store spillemassen som finnes i Kinda/Asia, i tillegg har de nok sett hvor sukssesful LoL har vaert i forhold til HoN.

 

I starten syns jeg det mekaniske var irriterende, men etter en stund ble jeg vandt til det. Paa samme maate som da jeg gikk over fra DotA til HoN.

 

Faar haape at man kun kan kjoepe kosmetiske endringer, ikke endringer som har fordeler hvis du betaler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En fyr med en stav og en øltønne? Hvor har jeg sett dette før.. hmm..Kom med noe litt originalt da, siden dere lager nytt DotA og greier..

 

Det er en oppdatert versjon av DotA folk vil ha, ikke noe nytt og originalt.

 

Rart de ikke gjorde akkurat dette når de lagde CSS og CSGO :wallbash:

Lenke til kommentar

En fyr med en stav og en øltønne? Hvor har jeg sett dette før.. hmm..Kom med noe litt originalt da, siden dere lager nytt DotA og greier..

 

Det er en oppdatert versjon av DotA folk vil ha, ikke noe nytt og originalt.

 

Nei, jeg tenker å lage ett nytt sett med helter, ikke ta sånn halveis rip-off av Dota..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...