Gå til innhold

Det er ikke sikkert du kan oppgradere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inntil det faktisk er presentert noe Windows Phone 8 vil det selvfølgelig være en drøss med spekulasjoner. Når WP8 lanseres vil det jo også komme mer info om dette.

 

Personlig tror jeg ihvertfall at "ordentlige" WP-mobiler som Titan og Lumia vil bli oppgradert. Noe annet vil være veldig dårlig PR.

Lenke til kommentar

Hmm.,. irriterende at de ikke bare kan si om det kommer oppgradering fra 7.5 til 8 eller ikke. Jeg trenger ny telefon men vurderer nå å gå for Android hvis det ikke blir oppgraderingsmuligheter på Windows phone.

 

Det _er_ oppdateringsmuligheter på Windows Phone. Min Titan har allerede mottatt flere bugfixes både fra Microsoft og HTC og hele prosessen går greit uten at en mister noe på telefonen.

Lenke til kommentar

Problemstillingen gjelder forsåvidt alle Android, WP og Ios telefoner (?) Såvidt jeg vet er det ingen som lover oppdateringer i framtiden. Det er allerede et problem på eldre Android og Ios telefoner. Hittil har MS vært flinke med oppdateringer av WP. De fleste har vel fått oppdatering fra versjon 7 til 7,5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når hverken min iPhone 3 eller Desire HD kan oppgraderes for full pupp, så er det ikke nødvendig med noen ramaskrik om WP skulle spore av på lik linje som dem.

iPhone 3'en min er blitt så treg etter oppgradering at det virker som Apple ønsker at jeg skal kjøpe ny tlf. HTC ruger på Android 4.0 for min Desire HD, og har sagt "en gang i 2012" skal alle med Desire HD få det.

 

Nå vurderer jeg sterkt å få meg Lumia 800, selv med disse spekulasjonene. Microsoft kan ikke gjøre det noe dårligere enn de andre to, uansett utfall.

Lenke til kommentar

Når du sier iPhone 3 så betyr det 2. generasjons iphone 3g. Denne hadde mer eller mindre de samme komponentene som første iphone, bare med 3g, det her var jo før android var på banen og apple hadde annet fokus enn å tenke på oppdateringer til OSet to år frem i tid. Alle iPhones etterpå, både 3Gs, 4 og 4s får foreløpig oppdateringer, at de originale 400mhz-telefonene ikke får det kan man nesten ikke forvente da hardwaren var så svak.

 

Man må huske på at 3Gs er like gammel som HTC Hero, en telefon som for lengst ble utdatert, fremdeles får oppdateringer. Desire HD er jo praktisk talt ny, kom etter iPhone 4. Hvis WP7-telefoner ikke får oppdatering til WP8 så er det en ekstremt stor fail fra MS sin side, og vil nok i så fall være spikeren i kista for Windows Phone sine ambisjoner om å bli en reell stor konkurrent til iOS og Android.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...