Gå til innhold

Nå kan du ringe Tippeliga-trenerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare toppen av isfjellet er jeg redd.

 

Dette er informasjon gitt i den tro at det skal hjelpe NFF med å informere medlemmer. NFF tolker visst dette som også ha retten til å benytte opplysningene i kommersielle formål.

 

Det er som om du skulle betale sjefen din for informasjon om hva du skal gjøre i dag. Bare enda verre - siden du alt jobber på dugnad. Det må jo være en av de mer freidige forretningsideene som er skapt.

 

NFF nekter også idrettslagets trenere tilgang til samme data som denne kommersielle aktøren.

 

Så NFF takler i tillegg egne medlemmer og stikker kjepper i hjuelene for enhver som forsøker å gi et alternativ til en betalingstjeneste.

 

Å dele det ut til en kommersiell aktør går de dermed gledelig med på.

 

Nå har jeg selv bedt om redegjørelse fra NFF. Blant annet om de har undersøkt om det er lovlig å selge/gi min og andres personlige informasjon - gitt til et helt annet formål - til en kommersiell aktør. NFF fortsetter med freidigheten og oppfordrer oss til å øke dugnadsarbeidet og oppdatere informasjonen de nå selger.

 

Jeg tror ikke folk liker å gi innhold til NFF for at det så selges til ens barn.

 

Får håpe dette ordner seg. Syntes det er litt flaut for fotballfamilien vår enn så lenge. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...