Gå til innhold

Prøv ut ny Spotify på Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah så mye bedre enn den "vanlige" verson.. :D

Men ikke var det nokka widget tel den eller nokka meny knapp så man kan exit'e appen før de mobilan som ikke har meny knapp (HTC One X)

Men ellers topp (Y)

 

De har implementert ICS måten å gjøre det, altså er menyknappen integrert i UI, i dette tilfellet øverst til venstre. Forhåpentligvis har de også endelig fikset slik at den fungerer med multitasking slik det er ment å fungere på Android. Da er det blant annet ikke nødvendig å ha en egen "exit" knapp i applikasjonen, og godt er det.

 

Veeeeldig mye raskere, mer intuitivt og renere UI nå hvertfall, jeg liker det veldig godt enn så lenge, gleder meg til å få testet ut om funksjonaliteten er like bra som det ser ut som ved første inntrykk.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvordan resten av folket har opplevd Spotify for Android, men jeg har for det meste opplevd mye negativt med den (bruker den hver dag). Den er treig (i forhold til den innebyggde musikk spilleren) og den har en haug med ganger slått seg av av seg selv.

 

Den slår seg alltid av hvis jeg søker etter en sang og prøver å feste en sang til en offline spilleliste samtidig som jeg spiller den av eller spiller av en annen sang.

 

Den slår seg også brått av hvis en spilleliste prøver å spille av en sang den har funnet på mobilen men som egentlig ikke er der (har blitt fjernet).

 

Det er litt dumt at det ikke finnes en funksjon i menyen der jeg kan velge hvor sanger kan lagres; jeg vil ha noen på eksternt lagringskort og noen sanger på mobilens lagring.

 

Jeg kan heller ikke velge om den skal bruke sanger på Spotify istedenfor de sangene jeg har på mobilen.

 

Denne appen trenger sårt en skikkelig oppdatering.

 

En annen ting som jeg har hatt problem med, som er min egen feil, er at jeg har strømmet musikk på mobilen mens jeg kjører, for så å glemme mobilen i bilen der Spotify fortsetter å spille av sanger. Hvis vi sier det er 1MB per minutt så kan man jo regne ut hvor dyrt det kan bli hvis man glemmer mobilen over natta. (12 timer = 720 min).

Endret av FrihetensRegn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurdert nytt abonnement? Jeg har netcom fridata, så jeg slipper tull som det der

Du kan velge "offline mode", evt. velge kun å laste ned over wifi. (Slå av Download over 2G/3G)

 

Vet det, men av og til velger jeg å søke på sanger i online mode, siden jeg ikke nødvendigvis har lagt til sangene fra før. Jeg har heldigvis et greit abbonement så det går som oftest greit.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Ah så mye bedre enn den "vanlige" verson.. :D

Men ikke var det nokka widget tel den eller nokka meny knapp så man kan exit'e appen før de mobilan som ikke har meny knapp (HTC One X)

Men ellers topp (Y)

 

De har implementert ICS måten å gjøre det, altså er menyknappen integrert i UI, i dette tilfellet øverst til venstre. Forhåpentligvis har de også endelig fikset slik at den fungerer med multitasking slik det er ment å fungere på Android. Da er det blant annet ikke nødvendig å ha en egen "exit" knapp i applikasjonen, og godt er det.

 

Veeeeldig mye raskere, mer intuitivt og renere UI nå hvertfall, jeg liker det veldig godt enn så lenge, gleder meg til å få testet ut om funksjonaliteten er like bra som det ser ut som ved første inntrykk.

 

/Espen

 

Så vidt jeg kan ser er de ikke helt etter boken. De har plasert det jeg tror er options menyen (samme icon som på 3.x) til venstre på Actiobar, og ikke til høyre slik guidelines sier. Funksjonaliteten til venstere i actionbar er forbeholdt "opp" og en evt spinner.

 

Dog vanskelig å tolke ut fra bildene, så jeg tar forbehold om at det kan være feil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...