Gå til innhold

– EA skal sparke opptil 1000 ansatte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SWTOR har fortsatt alvorlige feil og mangler nå, så hvis det ikke hadde blitt pushet(hvis det var tilfellet, sier ikke at det er) ville vi nok ikke sett det spille før ut i 2013.

 

tilbake ontopic:

1000 ansatte er et alvorlig kutt uansett størrelsen på firma, og det er vel en dårlig kultur(sett med norske øyne) i EA hvor man ikke ser på ansatte som mer enn et ansattnummer.

 

Men hvis "bruk og kast" er hvordan de ønsker og drive er det jo en grei avgjørelse da, men jeg finner det litt merkverdig at en utnevnelsen til "USAs verste selskap" som en grunn til å sparke ansatte, prøver de å sikre seg samme plass neste år?

Lenke til kommentar

Men hvis "bruk og kast" er hvordan de ønsker og drive er det jo en grei avgjørelse da, men jeg finner det litt merkverdig at en utnevnelsen til "USAs verste selskap" som en grunn til å sparke ansatte, prøver de å sikre seg samme plass neste år?

 

Her tror jeg Andersens tanke var at utnevnelsen har sunket aksjeverdien til EA ytterligere, og gitt dem mindre penger å rutte med.

Lenke til kommentar
... og utnevnelsen som USAs verste selskap som årsaker til at de drastisk krymper besetningen.
Vel fortjent egentlig. EA bare fucker opp alt. Kickstarter for Battlefield 4! :pKunne bare tenkt meg hvor bra SWTOR hadde vært ved release om ikke EA hadde pushet realesen fremover.

 

Vel fortjent? Vet du hvem de stilte mot? Bank of America var deres motstander i finalen. Et selskap som stjeler penger, setter folk på gaten og har ført folk til selvmord.

 

Det sier litt om hvor utrolig barnslig og patetiske gamere generelt er, når EA stikker av med seieren med over 60 prosent av stemmene. Blir bare mer og mer flau over å kalle meg gamer...

Lenke til kommentar

Kansje de skulle begynne å holde det de lovet i henhold til spill, etc. battlefield 3 som var en stor løgn og det samme med slutten til mass effect 3 som de også løy om. "battlefield 3 vil ha de største banene i battlefield-serien hittil". Bare vås. Og "slutten i mass effect 3 blir annerledes basert på valgene du har tatt i de foregående spillene.

 

Enda mer vås. Ikke rart de "må" (i gåsetegn for jeg er ikke sikker) sparke av staben. Og at de sparker og ansetter hele tiden, er det kun jeg som har en mistanke om at de driver rovdrift av spillselskaper. "lag det spillet" Det selgte ikke 1 million kopier. "dere har sparken". Dagen etter ansetter de et nytt spillselskap.

Lenke til kommentar
... og utnevnelsen som USAs verste selskap som årsaker til at de drastisk krymper besetningen.
Vel fortjent egentlig. EA bare fucker opp alt. Kickstarter for Battlefield 4! :pKunne bare tenkt meg hvor bra SWTOR hadde vært ved release om ikke EA hadde pushet realesen fremover.
Vel fortjent? Vet du hvem de stilte mot? Bank of America var deres motstander i finalen. Et selskap som stjeler penger, setter folk på gaten og har ført folk til selvmord.Det sier litt om hvor utrolig barnslig og patetiske gamere generelt er, når EA stikker av med seieren med over 60 prosent av stemmene. Blir bare mer og mer flau over å kalle meg gamer...

 

Er ikke uenig med deg mht Bank of America - de burde vært nr. 1 på listen.

 

At EA hører til i toppen er det imidlertid ingen tvil om. Dette kommer fint til uttrykk gjennom måten de håndterte den nevnte kåringen på; De presenterte seg selv som en forkjemper for homofiles rettigheter, og forsøkte i stor grad å begrunne kåringen med at dem som stemte hadde problemer med å akseptere homofili i Mass Effect - serien. De opprettet deretter en nettside hvor de oppfordret folk til å støtte dem i deres kamp for homofiles rettigheter, og for å skape oppslutning brukte de bots til å spamme sine egne sider med støttemeldinger.

 

EA: blir kåret til Amerikas verste selskap - skylder på at dem som stemmer (kundene deres) hater homofile og gir seg selv falske støtteerklæringer for å drive opp aksjekursen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...