Gå til innhold

Master Chief noteres i kalenderen (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lovte meg selv å ikke bli gira. Men den gang ei. Irriterer meg at de går bort fra den tradisjonelle perioden for et Halo-spill, september. I november er alle AAA-spillene enten ute eller på god vei. Når Halo 4 kommer midt i det verste rushet vil det ta tid fra andre spill, fremfor å bli starten på atter en høstsesong. Dog, lov å håpe på at det gir 343 tid til den ekstra, siste finpussen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det er ikke sikkert the flood er den elste fienden til forerunners som er forløperne til menneskene. Kan hende det er en eldre sovende fiende. Som kanskje tilomed fant opp flooden. Hvem vet. Så endte flooden opp med å nesten ødelegge begge sidene.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Føler ikke en middelmådig FPS er det som evt trekker meg til win8.

 

AtW

 

Vet du noe vi ikke vet siden du allerede kan si at det er snakk om et middelmådig spill?

 

Nei, jeg vet det andre vet, nemlig kvaliteten på de andre Halo-spillene (mao middelmådighet over hele fjøla), selvfølgelig kan alt endres med den nye versjonen, men jeg tviler på det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nei, jeg vet det andre vet, nemlig kvaliteten på de andre Halo-spillene (mao middelmådighet over hele fjøla), selvfølgelig kan alt endres med den nye versjonen, men jeg tviler på det.

 

Ikke vet jeg hva du snakker om. Jeg syntes Halo 2 1 var en kanonbra FPS da det kom ut, og jeg koste meg masse med en gripende historie gjennom flere gjennomspillinger. (Toeren og treeren har jeg imidlertid ikke førstehånds kjennskap til.)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Nei, jeg vet det andre vet, nemlig kvaliteten på de andre Halo-spillene (mao middelmådighet over hele fjøla), selvfølgelig kan alt endres med den nye versjonen, men jeg tviler på det.

 

Ikke vet jeg hva du snakker om. Jeg syntes Halo 2 var en kanonbra FPS da det kom ut, og jeg koste meg masse med en gripende historie gjennom flere gjennomspillinger. (Toeren og treeren har jeg imidlertid ikke førstehånds kjennskap til.)

 

Er vel ikke mer enn vi er uenig, jeg synes spillene er relativt middelmådige, og at man må legge veldig lavt for å kalle historien gripende.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...