Gå til innhold

Anmeldelse: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nesten redd for at dere ikke kom til å anmelde dette spillet her, så jeg ble ganske glad da jeg så at noen gjorde nettopp det! Dette var en god anmeldelse, også, synes jeg!

 

Er enig i at historiedelen virket litt vel minimum, og jeg skulle ønske jeg kunne utforske fritt rundt omkring i denne verdenen - men det aller viktigste å forbedre her var absolutt kampsystemet og onlinemodusene, og det er veldig nært perfekt. Substituation-baren (med egen knapp til substitution) er helt riktig gjennomført. En herlig endring! Mulighet for å stoppe egne komboer + chakra dash-movesettet. Man må tenke mye mer taktisk og smart, reagere fortere - og rett og slett være mye bedre. Det er få, nesten ingen snarveier, og det er ganske så utfordrende å vinne over andre på nett. I tillegg gir survivalmodusen motivasjon til å bli bedre på sikt, og treningsmodusen gir mulighet for å trene godt og å perfeksjonere/finpusse taktikk og kampstil.

 

Det eneste luksuproblemet jeg har er at jeg skulle ønske at flere av supporterkarakterene var spillbare. Noen karakterer skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor ikke ble med (som The Sound Four, Shizune etc.), mens andre skjønner jeg godt i og med at vi ikke har sett hvordan de egentlig slåss. Men allikevel skjønner jeg ikke helt problemet med at flere karakterer skulle kunne bli med som spillbare.

 

Uansett; "Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations" er definitivt verdt karakteren 9/10!

 

(Er det forresten mulig å spørre skribenten om hvem som er hans favorittkarakter(er)?)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal utvilsomt ha dette siden jeg har alle Naruto spillene på konsoll siden Rise of a Ninja. Men ble veldig skuffet av dette når jeg leste at det ikke var noen verden å utforske, bare "stage" -> cutscene -> "stage" osv...

Idet minste bra de har videreutviklet kampsystemet. :) Om bare de kunne laget ett Bleach spill nå med samme lidenskap. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...