Gå til innhold

Test: A.C.Ryan Veolo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ser HW er nesten panegyrisk i sin beskrivelse: "Designen er spennende med et lokk som er buet, der for- og baksiden er de laveste punktene. Videre brer lokket seg ned langs sidene på spilleren. Når du slår Veolo på, lyser det et hvitt lys på fremsiden. Dette lyset tilføyer litt krydder til designen og gjør at den ser mer eksklusiv ut enn hva den faktisk er."

 

Har selv en boxee box, men er åpen for alternativer (har også hatt pocorn, linux osv som medisenter). Hvordan vil dere sammenligne denne med boxee'n ? Bedre/dårligere ?

Lenke til kommentar

Dette blir kjøp med en gang. Kan tenkte meg at utvikler miljøet blir stort til denne boksen :D

Tror nok utviklermiljøene blir større for enkelte av kinaboksene til halve prislappen.

 

Ellers var boksen fullstendig uaktuell med den (manglende) lydstøtten. DTS-HDMA er et must om jeg skal kjøpe ny hardware dedikert til filmavspilling.

Lenke til kommentar

Erfaringen med A.C.Ryan er dessverre alt annet enn positiv for min del. Det er bare å ta en titt på forumsidene dems for å få en følelse av hvor seriøse utviklerene er i forhold til å levere lovet funksjonalitet og bugfixer.

 

Jeg snakker da ikke om ny funksjonalitet, men funksjonalitet som er annonsert som støttet når produktet legges ut for salg.

 

Personlig har jeg store problemer med å ta denne leverandøren seriøst, men enhver får jo gjøre opp sin egen vurdering om de ønsker å prøve de ut.

 

For min egen del er det helt sikkert at jeg aldri kommer til å kjøpe noe som helst fra selskapet igjen, inntil det er bevist at de faktisk kan levere noe mer enn tomme løfter i salgsbrosjyrene sine.

Lenke til kommentar

Har både AC Ryan HD mini og AC Ryan HD min2. Er kjempefornøyd med begge, var dårlig firmware en stund, men den ble oppdatert for en stund siden.

 

Noen som vet om en medieboks som greier å streame live streams fra Sopacast (på ekstern pc)? Eller greier å streame lyd og bilde fra en pc?

Lenke til kommentar

Sammenlignet med Extreamer Prodigy, til 1239,- hos dustin.no, så ser jeg ikke helt hvor den legger listen....

Prodigy spiller av ALT av iso's inkuldert BD 3D iso's.

Jeg har heller ikke funnet noen mediafiler den ikke klarer å spille av.

 

 

Snabelen

 

Den koster 999,- på netonnet forresten. (Tror det er samme spiller)

Lenke til kommentar

Med tanke på at utviklere ikke liker Android så ser jeg ikke helt hvorfor de skal like denne.

Hahaha. Ditt troll. Hvor mange modifiserte versjoner og uoffisielle oppdtaeringer finner du av iOS til iPaden din?

 

Så jeg er troll bare pga at jeg sier noe du ikke liker? Eneste IOS-produktet jeg eier er forøvrig en Ipod Touch som jeg vant og som har ligget i en boks de siste 2 årene.

Lenke til kommentar
Dette blir kjøp med en gang. Kan tenkte meg at utvikler miljøet blir stort til denne boksen :D
Med tanke på at utviklere ikke liker Android så ser jeg ikke helt hvorfor de skal like denne.

Lol, hva er det utviklerne ikke liker? At det er billigere å utvikle for Android, at du kan velge mellom PC og Mac, at de må bruke Java fremfor Objective-C, at apper dukker opp på market etter noe timer, fremfor dager?

 

Lenke til kommentar

Dette blir kjøp med en gang. Kan tenkte meg at utvikler miljøet blir stort til denne boksen :D

Tror nok utviklermiljøene blir større for enkelte av kinaboksene til halve prislappen.

 

Ellers var boksen fullstendig uaktuell med den (manglende) lydstøtten. DTS-HDMA er et must om jeg skal kjøpe ny hardware dedikert til filmavspilling.

Trenger den det da, om forsterkeren din støtter dette? Optisk utgang -&--#62; forsterkeren dekoder lyden..

 

Håper denne har en form for XBMC støtte..

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...