Gå til innhold

Kultspillet Rune kan få oppfølger (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja dette er et veldig unikt spill og et av de pc spillene jeg forsatt spiller den dag i dag siden jeg kjøpte det i 2002. det er ingen dm eller tdm som er som rune i dagens spill marked(hvor kan mann hakke armene av folk og de springer hjelpe løse om kring?). startet opp spillet og tok noen runder online i dag. spillet holder seg bra for å være fra 2001 og en god del spillere var der også. så fikk noen gode matcher der jeg endte opp med 22 kills. av de sjøl laga mapsa så vil jeg anbefale folk å prøve 'galdhopiggen' som mann kan laste ned fra community sites. det er en 'death climbing match' hvor målet er å komme på toppen av fjellet først. for de som har lyst til å prøve spillet og ikke finner det til salgs, så ligger det på piratbukta. rune-hall of valhalla og patchen 1.08(trenger ikke cd eller nocd crack patch her) er det man trenger for online delen. så er det bare og installere og hive seg i kamp, gud så lett ting var før origin og den skiten der kom... hvis rune2 kommer så er det garantert et kjøp, human head studio er et spill selskap som holder online delen av spillet i live i over 10år. såpass dedikerte spill selskap trenger mann flere av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sannelig på tide, multiplayeren var noe av det morsomste som fantes den gang, husker godt hvor moro det var å humpe bortover etter man fikk kappet av beinet eller drepte motstanderen med hans eget avkappede arm.

 

multiplayer delen er jo meget aktiv enda, og spillet kjører fint på win7. med oppløsning på 1280x1024 eller høyere. så her er det bare og hive seg i kamp, og slutte med mimringa :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...