Gå til innhold

Samsung Galaxy S III har fått lanseringsdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange ønsker seg tydeligvis en syltynn mobil, mens andre prioriterer ordentlig batterilevetid.

Det hadde kanskje vært et sjakktrekk av Samsung å lansere den syltynn (1600mAh batteri?), men å ha utvidet batteri (4000mAh?) i form av utbyttbart men pent bakdeksel tilgjengelig fra starten av, slik at folk kan velge fritt.

Selv hadde jeg ønsket en 10mm tykk telefon med godt batteri fremfor en 7mm tykk telefon som såvidt varer en dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg for min del syns stor skjerm bra, men 4" skjerm er egentlig best å holde i med en hånd for min egen del, men jeg vil gjerne ha det større enn 4" inntil en viss grense før den går over i jalla tablet str.

 

Men de kunne gjerne gjort tlf litt tykkere som som regel betyr mer batteri tid, det blir ikke noe styggere av det og komforten kan jo også kansje bli bedre også, med tanke på at den fyller hånda mer, istedenfor å leke bro imellom fingrene.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg litt enig der, har s2 selv, men jeg prøvde å holde i den "gamle" galaxy S plus(den er litt oppdatert med kjappere cpu etc), men den hadde 4" skjerm og litt tjukkere og den var mye bedre å holde i mine hender, men ville jeg bytta?

Nei, det er bare den ene lille tingen der, men den er ikke så plagsom så jeg irriterer meg grønn hver dag, jeg syns nesten det er verst å plukke s2 opp ifra bordet, hehe.

Lenke til kommentar

S2 kunne godt vært tykkere for min del til fordel for bedre batteri. I dag er den så tynn at den hadde vært mer behagelig å holde hvis den var litt tykkere.

 

Du får utbyttbart bakdeksel med 2000mAh batteri til S2 for ca. 300kr. Da blir den helt flat og fin bak, uten "klumpen".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...