Gå til innhold

Google+ blir oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker G+ så mye bedre enn Facebook (som også riktignok har blitt mye bedre i nyere tid synes jeg), men jeg merker at det er en stor forskjell på brukerne på Facebook vs Google+. "Alle" er på eller innom FB i løpet av en dag eller to, mens på G+ kan det gå uker++ uten å være innom virker det som.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, det er en mye roligere atmosfære på G+. Ikke ørten perifere bekjentskaper som skriver uinteressante statuser flere ganger i døgnet.

Det er jo sant nok. Jeg er innom FB kanskje 2 ganger i uken av nettopp den grunn. Men jeg har blitt ganske rå på å ignorere de mest perifere. Det har hjulpet mye, i tillegg til bruken av lister.

Lenke til kommentar

Google har sausa det til ganske kraftig mener jeg. Hvorfor?

 

Jo, i god gammel stil lanserte de et betaprodukt. De fikk mye publisitet og folk gikk over til G+. Men når produktet var såppass dårlig som det faktisk var så mistet de folkene ganske fort igjen. Den sjangsen får de ikke igjen.

 

Da hjelper det ikke om de kommer med et nytt UI ett år etterpå. G+ er fremdeles et produkt som ikke møtte forventningene hos folk flest. Og det blir vanskelig å komme over. Spesielt når "alle" er på face, og sosiale nettverk nettopp er sosiale.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...